ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
כואב הלב

לפנות בוקר: הסופר מרקט החרדי עלה בלהבות ונשרף כליל • צפו

הלם וכאב לב בקרב תושביה החרדים של לייקווד שבניו ג'רזי. לפנות בוקר עלה בלהבות הסופר מרקט החרדי 'פיקניק' ששירת נאמנה את תושבי העיר החרדים במשך עשרות שנים. תוך דקות הפך המקום למאכולת אש ורק כעבור שעות הצליחו הכבאים להשתלט על הדליקה שכילתה הכל

לפנות בוקר: הסופר מרקט החרדי עלה בלהבות ונשרף כליל • צפו
שריפת הצרכנייה בלייקווד צילום: Yeshiva world news

סופר מרקט בבעלות חרדית עלה בלהבות בשריפה ענקית שהתלקחה באופן מהיר מאד בלייקווד, המקום כולו נהרס לחלוטין, לכוחות הכיבוי לא נותר סיכוי להציל אותו.

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, קצת אחרי 4:30 לפנות בוקר של יום ראשון, שריפה גדולה פרצה בסופר מרקט 'פיקניק' בלייקווד, הכבאים שהגיעו מצאו להבות ענק שהקיפו את הבניין. כוחות כיבוי גדולים הגיעו מעיירות הסביבה לסייע בכיבוי השריפה.

לאחר מספר שעות הצליחו הכבאים להשיג שליטה על האש, אך נראה שהבניין כולו נהרס לחלוטין, לא דווח על נפגעים, וכי סיבת השריפה עדיין נמצאת בחקירה.

תושבי המקום עמדו מול השריפה ולא האמינו למראה עיניהם. אחד מהם סיפר ל'בחדרי חרדים' כי המקום משרת את כל האזור, וזו פשוט עוגמת נפש לראות את הכל עולה בלהבות תוך דקות.

לדבריו, "פחות מפריע לי שאצטרך ללכת לקנות במקום אחר, הרבה יותר מפריע לי לראות את הבעלים ואת העובדים שסופגים הפסד כספי עצום וחוסר עבודה, הכל פשוט נשרף, הבעלים של המקום ממש אדם טוב, כואב הלב, הם תמיד נחמדים כאן ללקוחות". סיכם.

לייקווד סופר מרקט שריפת ענק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד