ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
הציטוטים נחשפים

מס' 2 בליכוד במתקפה על נתניהו: "עשה את כל הטעויות האפשריות"

לאחר שדווח כי הוא מתכוון להתמודד על ראשות הליכוד, הערב מצוטט בכיר המפלגה יולי אדלשטיין בשיחה עם פעיליו, שבה הוא תוקף בחריפות את ראש הממשלה לשעבר שהביאם לאופוזיציה: "יגידו לו את האמת בפנים" | בנוסף התייחס לפריימריז על הראשות: "אני מתכוון לנצח"

מס' 2 בליכוד במתקפה על נתניהו: "עשה את כל הטעויות האפשריות"
נתניהו/אדלשטיין צילום: יונתן זינדל/אוליביה פיטוסי, פלאש 90

למרות שעד כה הציג חזית אחידה מאחורי יו"ר הליכוד, הערב (ראשון) נחשפים ציטוטים של חבר הכנסת יולי אלדשטיין, מי שמוצב במקום השני  רשימה אחרי בנימין נתניהו, כשהוא תוקף את ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה הנוכחי.

מיכאל שמש חשף ב'כאן 11' שיחה שקיים אדלשטיין עם פעיליו, שבה הוא מתייחס להקמת ממשלת השינוי, ומביע תסכול על כך שנתניהו לא הציע רוטציה לאחד מבכירי 'הליכוד', זאת לאחר שדווח בשבוע שעבר כי הוא מתכוון להתמודד על ראשות המפלגה לכשיתקיימו פריימריז במפלגה.

"הפרסום על כוונתי להתמודד עשה רק טוב", צוטט אדלשטיין בשיחה עם פעיליו. "הייתי בטוח שאותקף אבל הופתעתי לגלות שאיפה שאני לא הולך, אומרים שהגיע הזמן להחליף את נתניהו".

"לא רוצה למרוח את זה הרבה, אני לא מתכוון להיות שני ברשימה אני מתכוון לנצח. יתכן שהממשלה הזאת לא תחזיק הרבה זמן מעמד, אם היא תתחיל לקרטע יהיה קשה להתמודד מולו (נתניהו)", הוסיף.

אדלשטיין המשיך ואמר: "הוא עשה את כל הטעויות האפשריות. למה הוא הסכים לתת לגדעון לבנט לגנץ ולכולם את ראשות הממשלה ורק לא לתת לאף אחד מהליכוד? למה הליכוד צריך להפסיד שלטון?".

"עוד שבוע שבועיים אנשים ידליקו טלוויזיה וישימו לב שהוא (נתניהו) לא ראש ממשלה אז האסימון יתחיל ליפול ואז יגידו לו את האמת בפנים", תקף שר הבריאות ויו"ר הכנסת לשעבר.

נזכיר כי לפני כשבועיים דווח ב'כאן 11' כי אדלשטיין שוחח עם בכירים בליכוד, והודיע להם כי הוא מתכון להתמודד מול נתניהו, זאת לאחר שהאחרון לא הצליח להרכיב ממשלה במשך ארבע פעמים, ועקב כך קמה לה קואליציית השינוי.

‏"בכוונתי להתמודד מול נתניהו בבחירות על ראשות הליכוד. צריך להחליף אותו", צוטט אדלשטיין אומר לבכירי 'הליכוד', מה שפותח את האפשרות כי עוד מועמדים מתוך המפלגה יודיעו כי גם הם מתמודדים.

יולי אדלשטיין פריימריז לראשות הליכוד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד