כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
ממשלת הפקרות בנתב״ג

אב מחוסן שחזר מחו"ל הדביק את שני ילדיו והכניס עשרות לבידוד

הפקרות בנתב"ג חוגגת: א‎‏‏‏ב מחוסן שחזר מדובאי הדביק את שני ילדיו בישוב אשדות יעקב. עשרות ילדים ומורים נכנסו לבידוד ונבדקו, בתוך כך, בחודש האחרון נכנסו לישראל 250 אלף בני אדם - כרבע מהם לא מחוסנים

אב מחוסן שחזר מחו"ל הדביק את שני ילדיו והכניס עשרות לבידוד
בדיקת קורונה צילום: Chen Leopold/Flash90

ההפקרות בנתב״ג נמשכת, מאז כינונה של הממשלה החדשה, אלפים נכנסו ללא בדיקה, על פי הדיווח ב'כאן חדשות', ‏אב מחוסן שחזר מדובאי, הדביק את שני ילדיו בישוב אשדות יעקב. כתוצאה מכך עשרות ילדים ומורים נאלצו להיכנס לבידוד ונבדקו. עוד דווח, כי בחודש האחרון נכנסו לישראל 250 אלף בני אדם - כרבע מהם לא מחוסנים.

בתוך כך ‏מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר פרופ' גבי ברבש אמר בכאן רשת ב' "כשאנחנו אומרים שצריך להיזהר, אנחנו לא אומרים שצריך להחזיר את המשק לסגר. צריך להחזיר מסכות בוודאי בנתב"ג ולילדים במקומות שבהם יש כרגע התלקחות", את הדברים אמר בתוכנית 'קלמן ליברמן'. עוד אמר, "אנחנו לא יכולים להסתכל על בדיקות מעבדה, אלא על תחלואה. אם נראה שיש עוד התפרצויות ובעיקר שיש העברות לאנשים שנמצאים בארץ - זה אומר שהעסק מתפשט"

‏הבוקר אמר מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי לאריה גולן ברשת ב', כי "הקורונה עדיין כאן, אחת הדרכים שהיא מגיעה לארץ היא דרך החוזרים מחו"ל. בגלל כניסת השבת החלטנו לשחרר מנתב"ג מחוסנים בלבד לבתיהם, אנחנו שולחים אליהם דוגמים. הוספנו עוד 40 צוותי בודקים"

עוד אמר כי ‏"הווריאנט ההודי ללא ספק מדביק יותר, הוא לא גורם למחלה קשה יותר אבל הוא בהחלט נפוץ יותר. אנחנו רואים אותו בילדים יותר. לאחר שתי מנות חיסון עושה רושם שהווריאנט אינו עמיד בפניו, למרות שהורדנו את המסכות, נצטרך לשקול את הנושא הזה כל הזמן, בוודאי במקום שבו שוהים ילדים רבים ובחברת ילדים שכבר הוכחו כמאומתים".

‏"אני בהחלט מציע להתחסן בילדים בני 15-12. אני מכיר את הדעות השונות בציבור, אבל יחד עם זאת אנחנו רואים את התחלואה בקרב ילדים, ואנחנו יודעים שהחיסון יעיל גם נגד הווריאנט ההודי".

קורונה חזי לוי נתב"ג דובאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד