י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
טרור אכזרי

הותר לפרסום: הוגש כתב אישום נגד מבצע הלינץ׳ בעכו

מעל לחודש לאחר שביצע לינץ׳ ביהודי בעכו, היום הוגש כתב אישום נגד חביב אבו חביב על ידי הפרקליטות, ובו מתואר את מעשיו - והוא נאשם שהטיח אבן בראשו של היהודי | כתב האישום מוגש, בין היתר, בגין מעשה טרור של ניסיון רצח

הותר לפרסום: הוגש כתב אישום נגד מבצע הלינץ׳ בעכו
הלינץ' בעכו צילום: צילום מסך

אחרי קרוב לחודש וחצי לאחר שביצע את בלינץ׳ במהלך מבצע 'שומר החומות' במרדכי כץ, היום (שני) פרקליטות מחוז צפון הגישה כתב אישום נגד חביב אבו חביב בן ה-41.

חביב, כך על פי כתב האישום, ב-12 במאי השתתף בעימותים בין ערבים ליהודים בעכו, והחל יחד עם ערבים רעולי פנים, ליידות אבנים לעבר יהודים שהיו בסביבה. במקביל, התקיימה תהלוכה שבה היה נוכח מרדכי כץ, שכאמור היה הקרבן בלינץ'.

לאחר שאנשים מהתהלוכה החלו לזרוק אבנים בחזרה לעבר הערבים, מרדכי עזב את התהלוכה - אך חביב, ששם לב לכך, החל לרוץ לעבר מרדכי והשליך אבנים לעבר פלג גופו העליון.

מרדכי נפל אל הקרקע, כשבינתיים אבו חביב עוד מתפרע וזורק לעברו אבנים. בתוך כך, כשהוא על הרצפה, שישה נוספים החלו להכות את כץ באמצעות אבנים, מקלות ובעיטות לכל חלקי גופו - ורק בזכות קצין משטרה והיהודים, הלינץ' נפסק.

כנגד חביב הוגש כתב אישום בגין מעשה טרור של ניסיון רצח, ניסיון לפציעה בנסיבות מחמירות והתפרעות, זאת בזמן הפרעות במסגרת מבצע 'שומר החומות'.

לינץ' עכו כתב אישום פורעים ערבים שומר החומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד