י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מה זה ביטוח נסיעות לספורט אקסטרים?

הספורט האתגרי הוא לחלק בלי נפרד מהחיים, הוא מושך לא מעט ישראלים בשנים האחרונות ליעדים שונים בחו"ל אשר מציעים סוגים שונים של  ספורט אקסטרימי. האדרנלין בספורט זה בשילוב תנאי השטח והנופים המדהימים כוללים לא מעט סיכונים שביטוח נסיעות רגיל אינו מבטח, לכן אם אתם עומדים בפני טיול אקסטרים בקרוב עליכם לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל

מה זה ביטוח נסיעות לספורט אקסטרים?
סקי צילום: depositphotos

מהו ביטוח נסיעות לחו"ל אקסטרים?

ביטוח נסיעות לחו"ל אקסטרים הוא ביטוח אשר מבטח במקרה של ספורט אתגרי שנעשה בחו"ל. ספורט זה כולל סיכון ברמה גבוהה עקב סוגי הספורט השונים אשר נגמרים במסגרת תחביב בלבד. הן כוללות ספורט יבשתי, ספורט ימי, וספורט גבהים. כל אחד מסוגי פעילויות אלה כולל סיכון גבוה לפציעה עקב המהירות והזריזות שספורט זה דורש. לכן אם אתם יודעים שאתם עומדים לעשות ספורט אתגרי בחו"ל רצוי ביותר לבטח את עצמכם עם ביטוח ספורט אקסטרים בחו"ל שישמור עליכם בעת פציעה ויעניק לכם את הטיפול המתאים. את הביטוח יש לבצע בין חודש לחודשיים בטרם תאריך הטיס ועל הביטוח להיות בתוקף לאורך שהותכם בחו"ל.

מהן הפעילות שכוללות ספורט אקסטרים ואשר מחייבות ביטוח נסיעות לחו"ל אקסטרים?

פעילויות ספורט האקסטרים אשר מחייבות ביטוח נסיעות אקסטרים כוללות: צניחה חופשית, בנג'י, צלילה, סקי מים, טיפוס הרים, נסיעת שטח, טיפוס על הרים באמצעות חבלים, סנפלינג, רפטינג ועוד. פעילויות אלה נחשבות לפעילויות אקסטרימיות שהסיכון שבהם לפציעה הוא גבוה ביותר. לכן יש צורך בביטוח נסיעות אקסטרים אשר יגן עליכם במהלך שהותכם בחו"ל וכן במידת הצורך תקבלו את הטיפול המיידי והמתאים בהתאם לכך. לכן חשוב לעשות אותו בטרם היציאה מהארץ ולהגן על הבריאות שלכם שאינכם בארץ.

מה כולל ביטוח נסיעות לחו"ל אקסטרים?

ביטוח נסיעות לחו"ל אקסטרים כולל ביטוח לספורט אתגרי אשר מבטח את הנופש שעוסק בספורט זה כתחביב, וכך במקרה של פציעה בשל ספורט זה מוגן המבוטח על ידי חברת הביטוח ומקבל את הטיפול הטוב ביותר במקום. ביטוח זה כולל: הוצאות רפואיות בחו"ל והוצאות רפואיות בעת האשפוז, החזר הוצאות במקרה של שהות בחו"ל לתקופה שמעבר לתקופת הביטוח, החזר הוצאות במקרה של מלווה שטס למקום אשפוז של המבוטח. בביטוח הרגיל נושאים אלה אינם מכוסים אלא רק פציעות מספורט רגיל אשר לא דורשת סיכון גבוה של פציעות.

מה ההבדל בין ביטוח נסיעות לחו"ל אקסטרים לבין ביטוח נסיעות לחו"ל רגיל?

ההבדל בין ביטוח נסיעות לחו"ל אקסטרים לבין ביטוח נסיעות רגיל הוא דרגת הסיכון והפציעה כתוצאה מכך. בביטוח נסיעות אקסטרים, מדובר על פעילות ספורטיבית בתנאים מסוכנים מאוד הכוללים אדרנלין רב וכן רמת סיכון ופציעות גבוהה ביותר עקב המהירות, הגובה והסכנה. לעומת זאת בביטוח נסיעות רגיל, מדובר על פעילות ספורטיבית רגילה שאינה כוללת סיכון רב כמו פעילות האקסטרים ולכן רמת הסיכון והפציעות היא נמוכה יותר.

ביטוח נסיעה לחול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד