י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"לא מייחס לי"

"לא נכונות": סמוטריץ' מתעלם מהביקורת של הרב מאזוז

לאחר שראש ישיבת כיסא רחמים תקף את יו"ר 'הציונות הדתית', וציטט פסוק ממשלי, האחרון טען כי הרב לא ייחס לו את זה: "הרב לא מייחס לי 'חבר לאיש משחית'" | בנוסף התעלם מהביקורת שלו: "הכותרות שיצאו לא נכונות"

"לא נכונות": סמוטריץ' מתעלם מהביקורת של הרב מאזוז
הרב מאזוז צילום: Yaakov Naumi/Flash90

ברקע הדילמה של האופזיציה לגבי ההצבעה על חוק האזרחות, היום (שני) יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ׳ התייחס לביקורת של הרב מאזוז נגדו, והתעלם ממנה בכך שטען שדבריו לא הופנו אליו.

"אני לא מתנצח עם תלמידי חכמים, גם אם אני לא מבין את דבריהם", פתח סמוטריץ' ב'קול ברמה', "אבל הכותרות שיצאו בעקבות דברי הרב מזוז, לא נכונות. הרב לא מייחס לי 'חבר לאיש משחית'".

"דברי הרב מאזוז מוכיחים שהיה דיון עמוק בנושא התמיכה של רע"מ. הבאנו ארבעה מומחי אסלאם, השקענו המון כסף בתרגום דברים של רע"מ, ורוב מניין ובניין של הרבנים של הציבור הדתי פסקו שלא להישען על רע"מ", הוסיף.

כזכור, אתמול ראש ישיבת 'כיסא רחמים', הגאון רבי מאיר מאזוז, תקף במילים קשות וחריפות את חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', ואמר עליו כי "אח הוא לבעל משחית".

ראש הישיבה אמר במהלך שיעורו השבועי כי "ביום ההילולא של האדמו"ר מליובאוויטש זי"ע, התהפכה הממשלה. דיברתי עם בצלאל סמוטריץ' ואמרתי לו: 'מה אתה עושה?'".

לדברי ראש הישיבה, סמוטריץ' ענה לו: "אנחנו לא נכנסים לממשלה שיש בה ערבים". הרב מאזוז ניסה להציע לו כן להצטרף לממשלה ואמר לו: "אז תיכנס אתה עם חבר אחד ולא צריך ערבים".

הרב טען כי סמוטריץ' לא רצה להבין, וציטט את הפסוק ב'משלי' על אלה שנחשבים כחברים לשטן: "גם מתרפה במלאכתו אח הוא לבעל משחית".

רה"י אמר על סמוטריץ': "הגיע הזמן שכל אחד ואחד ישלם על מעשיו. מי שעשה לשם שמיים יקבל שכר. מי שעשה לשם שמיים כביכול, והתכוון לרעה - מגיע לו עונש. אין מנוס מזה".

הגר"מ מאזוז נחשב לאחד מגדולי התומכים בבצלאל סמוטריץ' ולכן, המתקפה מעוררת סערה גדולה ומגלה את דעתו האמיתי של הרב על מי שנחשב כ"שותף למקימי הממשלה הרעה".

הרב מאיר מאזוז בצלאל סמוטריץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד