י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
אסור לפספס

ר' בנימין פינקל יצא מגדרו למען היתומים

הם חתנים וכלות שעומדים רגע לפני יום החתונה שלהם, אבל הם יתומים, אין להם שקל לצרכי החתונה. וכך, במקום לצעוד מאושרים לקראת יומם הגדול הם מסתובבים טרודים ומדוכאים. מרן הגה''צ רבי בנימין פינקל יוצא בברכה מיוחדת שאסור לכם לפספס אותה, משמחים כעת את שלהם וזוכים שהקב''ה ישמח את שלנו

ר' בנימין פינקל יצא מגדרו למען היתומים
ר' בנימין פינקל צילום: Yonatan Sindel/Flash90

במהלך החודש הנוכחי, חודש תמוז, 31 חתנים וכלות יתומים עתידים בעזרת השם להינשא בשעה טובה ומוצלחת, אלא שלשמחה מתלווה חששות עמוקים מפני העתיד, הם לא יודעים מה יילד יום, הם לא יודעים כיצד להתכונן לחתונה, עתידם לוט בערפל.

לחצו כאן כדי לזכות בברכתו הנדירה של הגר"ב פינקל<<<

הם חתנים וכלות יתומים שהתייתמו מאב ואם ל''ע, הם חיכו זמן ארוך להתארס בשעה טובה ומוצלחת, והנה זה קרה, כעת הם סופרים את הימים לקראת היום המאושר בחייהם, יום שמחת ליבם, יום החתונה.

אבל במקום לשמוח, הם מתהלכים שפופי קומה ומדוכאים, אין להם מאומה בשביל להינשא, פשוט כך, אין להם מספיק כסף בכדי לחתן את עצמם, הם הרי יתומים, אין להם מאומה.

בזמן שכל חבריהם מתרוצצים בין חנויות הביגוד לחנויות הנדוניה הם יושבים בבית ודמעותיהם זולגות כמים, אין להם מנחם, אבא או אמא הלכו לעולמם, הם לא יזכו ללוות אותם בדרך אל החופה, אבל לכל הצער הנוראי הזה נוסף צער נוסף שפשוט אין כסף.

זה נורא ואיום, אין להם כסף לביגוד, לשמלת כלה, לנדוניה. אין להם כסף לאולם, להזמנות, לקייטרינג, לצלם, פשוט כלום. וכעת, הם עתידים להינשא, בזה החודש - חודש תמוז.

לחצו כאן כדי לזכות בברכתו הנדירה של הגר"ב פינקל<<<

קול זעקתם ובכיים של החתנים והכלות היתומים הגיע לשולחנו של מרן הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שליט''א אשר ייצא מגדרו באופן נדיר וחריג עם ברכה מיוחדת עבור תורמי קרן יתומי חודש תמוז.

"כל מי שיתרום את הסכום שנקבע סך 310 ש''ח למגבית עבור שלושים ואחד היתומים שנישאים בתמוז, יזכה שיקויים בו דברי חז''ל שהבטיח הקב''ה, "אם אתה משמח את שלי אני משמח את שלך", בשפע רוחניות וגשמיות להם ולצאצאיהם".

אתם מבינים את משמעות הברכה? בזה שאתם תתרמו לחתנים והכלות הללו תזכו שגם אצלכם בבית יהיו שמחות, שגם אצלכם יהיו שמחות בלב שמח ורגוע, הן הרוחניות והן בגשמיות.

והאמת זה לא רק לכם, הגה''צ רבי בנימין פינקל שליט''א כותב כי הברכה תחול גם לצאצאים שלכם, גם הם יזכו שהקב''ה ישמח אותם, גם הם יזכו לשפע ברוחניות וגשמיות, גם הם יכולים לזכות בזכות התרומה שלכם.

בעוד רגע קטן זה קורה, החתנים והכלות יובלו אל החופה, וזה הרגע שלנו לעשות מעשה קטן בכדי שהם יגיעו מאושרים ליום השמח בחייהם ולא חלילה כאובים ומדוכאים, זה הזמן שלנו לשמח את שלהם ולזכות שהקב''ה ישמח את שלנו.

לחצו כאן כדי לזכות בברכתו הנדירה של הגר"ב פינקל<<<

רבי בנימין פינקל קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!