י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"מתחילים מתחת לאפס"

לפיד: "ההרס וההזנחה שמצאנו במשרדים הם בלתי נתפסים"

לאחר שממשלת השינוי הושבעה בשבוע שעבר, שר החוץ יאיר לפיד התייחס היום בישיבת סיעת 'יש עתיד' לעבודה המצפה להם, וטען כי קיים הרס גדול במשרדים שקיבלו: "אנחנו מתחילים לעבוד מתחת לאפס" | בנוסף, התייחס לאפשרות של שינוי בחוק האזרחות | צפו בדברי שר החוץ

לפיד: "ההרס וההזנחה שמצאנו במשרדים הם בלתי נתפסים"
לפיד בישיבת הסיעה צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

לאחר שמספר גורמים בקואליציה הודיעו כי הם מתנגדים לחוק האזרחות הקיים שמובא להצבעה, היום (שני) שר החוץ יאיר לפיד התייחס לאפשרות שישנו את החוק.

"מוכן לבחון כל חוק בעולם, לטובת מדינת ישראל", אמר יו"ר 'יש עתיד' בישיבת סיעתו. "תפקידה של האופוזיציה הוא להתנגד. אני מקבל את זה. תפקידה לנסות להפיל את הממשלה, אני מקבל גם את זה".

לאחר מכן תקף את השרים הקודמים שכיהנו בתפקיד: "יש לנו הרבה עבודה. ההרס וההזנחה שמצאנו במשרדים הם בלתי נתפסים. אנחנו לא מתחילים לעבוד מאפס, אלא מתחת לאפס".

"במקום לדאוג למדינה, הממשלה הקודמת דאגה רק לעצמה ולמקורביה. ישבתי אתמול בישיבת הממשלה ואני רוצה להגיד לכם מה ראיתי: ראיתי אנשים שבאו לעבוד. לא באו לריב, לא באו להעליב, באו לעבוד", הוסיף.

"ראש הממשלה נפתלי בנט ניהל את הישיבה ביעילות. היועץ המשפטי לממשלה דיבר ואף אחד לא חשב שהוא אויב", עקץ והמשיך, "אנחנו נבנה מחדש, וטוב יותר, את מערכות המדינה, אבל זה לא יקרה ביום וגם לא בחודש".

"התהליך הזה ינוהל בשקיפות, באורך רוח, באופן מאוזן, ובלי שיקולים פוליטיים. בכל מקום שבו נוכל לשתף את האופוזיציה, נזמין אותה להיות שותפה", סיכם.

יאיר לפיד יש עתיד נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד