ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
המחאה נגד הרכבת הקלה

מאות קנאים הגיעו להפגין בבר אילן, 6 נעצרו | צפו

גם היום בשעות הצהריים הגיעו מאות למחות נגד סלילת הרכבת הקלה בשכונות החרדיות, וכוחות המשטרה נאלצו לפנותם | גורם בעדה החרדית ל'בחדרי חרדים': "משטרת ישראל איבדה את זה" | 6 נעצרו

מאות קנאים הגיעו להפגין בבר אילן, 6 נעצרו | צפו
הפגנות בר אילן צילום: ישי ירושלמי

ציר 'בר אילן' בירושלים ממשיך להיות מוקד להפגנות, כאשר מפגינים מטעם העדה החרדית מגיעים שוב ושוב ומפגינים נגד הקמת התשתיות לרכבת הקלה במקום. גם היום (שני) בשעות הצהריים הגיעו מאות למחות נגד סלילת הרכבת הקלה בשכונות החרדיות, וכוחות משטרה רבים הגיעו לפנותם.

גורם בעדה החרדית אמר היום ל'בחדרי חרדים' כי בהפגנה הופעלה אלימות חריגה נגד המפגינים: "משטרת ישראל איבדה את זה. אין שום היתר להשתמש באלות נגד מפגיני העדה שלא הרימו יד מעולם על שוטר".

"אנחנו פה עד שציר הרכבת יעבור לפי הדרישה הצודקת והמתבקשת שלנו - מתחת לפני הקרקע" הבהיר הגורם, עוד הוסיף: "ליאון לא מוכן להיפגש ולדבר עם אף גורם, אנחנו בודקים מה עומד מאחורי זה, אבל הוא ילמד שאי אפשר להתעלם מתושבים כאילו הם אוויר. אנחנו פה ולא זזים לשום מקום".

מדוברות המשטרה נמסר: "כוחות משטרה שפעלו בעקבות הפרת הסדר ברחוב בר אילן - רבנו גרשום בירושלים, עצרו 6 חשודים שהועברו לחקירה במשטרה בגין הפרת סדר. כלל המפגינים הורחקו מהמקום ועבודות המתקיימות במקום נמשכות כסדרן בשעה זאת".

עוד הוסיפו: "משטרת ישראל תאפשר את חופש הביטוי והמחאה לכל אדם אך לא תאפשר כל הפרת סדר וניסיונות פגיעה באזרחים, תשתיות ובכוחות המשטרה".

 

הפגנות בר אילן הרכבת הקלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד