י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

להתענג בתענוגים: תפריט הגורמה של גולדיס לסעודות שבת מושלמות

בגולדיס, מעדניית הגורמה של האוכל המוכן, מזמינם אתכם ליהנות מתפריט מגוון של מבחר מנות שף, בשרים ועופות משובחים ותפריט קינוחים עשיר – ותיהנו מתפריט מושלם בטעם האישי שלכם

להתענג בתענוגים: תפריט הגורמה של גולדיס לסעודות שבת מושלמות
גולדיס צילום: יח"צ

אם אתם נוסעים לנפוש בשבת או שאתם מעוניינים ליהנות מאוכל ביתי מוכן בטוב טעם, עם איזו מנה שתרצו, המעדנייה של גולדיס היא בשבילכם. אצלנו ניתן לבצע הזמנת אוכל מוכן לשבת, וגם ליהנות ממשלוחים עד הבית. אצלנו תיהנו מתפריט ממנות גורמה לשבת נפלאה שלא תשכחו. ממש להתענג בתענוגים!

בכל ימות השנה מציעה לכם גולדיס תפריט עשיר ומגוון של מבחר מנות שף, בשרים ודגים משובחים, לצד עשרות תוספות ותפריט קינוחים עשיר במיוחד מחומרי גלם איכותיים. על התפריט מנצח ביד רמה השף בעל השם העולמי משה קצ'וקי לצידו של השף המיתולוגי משה גולדיס וביחד הם מרכיבים לכדי יצירה קולינרית משובחת ועשירה במיוחד שיגיעו אליכם באריזה מוקפדת לשמירה על איכות טריות, בכשרות מהודרת של הבד"ץ העדה החרדית. המטבח עומד בכל הקריטריונים של משרד הבריאות.

אצל גולדיס תוכלו להרכיב בעצמכם תפריט שבת מושלם המתאים בדיוק לטעם האישי שלכם, לבצע הזמנת אוכל מוכן לשבת וליהנות מאירוח יוצא דופן של אוכל מוכן לשבת כמו. בזכות גודליס תתענגו מסעודות שבת מושקעות ומושלמות, מא' ועד ת'!

אז תבחרו בגודליס ותתענגו בתענוגים לכבוד שבת!

בכשרות בד"ץ העדה החרדית.

גולדיס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד