י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

קרם פנים להגנה מהשמש במתלה ייחודי לתיק

ד"ר פישר אולטרסול, המותג המוביל בהגנה משמש, מעניק את הפתרון המושלם להתגוננות מהשמש לילדים: קרם הגנה לפנים בריח מלון SPF50 במתלה לתיק, המאפשר לחדש את ההגנה בכל זמן ובכל מקום

קרם פנים להגנה מהשמש במתלה ייחודי לתיק
משחה עם מתלה צילום: יח"צ

הצורך בהגנה מקרני השמש מוכר וידוע לכולם, ובכל זאת, במקרים רבים כאשר מתקיימת פעילות באוויר הפתוח, ההגנה מהשמש חסרה. 70% מנזקי השמש נגרמים כתוצאה מחשיפה יומיומית לשמש במשך כל עונות השנה ולאו דווקא בעת בילוי בשפת הים או הבריכה.

ד"ר פישר אולטרסול, המותג המוביל בהגנה משמש, מעניק את הפתרון המושלם להתגוננות מהשמש לילדים: קרם הגנה לפנים בריח מלון SPF50 במתלה לתיק, המאפשר לחדש את ההגנה בכל זמן ובכל מקום.

המתלה מעוצב בדוגמאות צבעוניות ושובות לב כדוגמת פלמינגו, אננס, דובי ועוד. הוא יכול להתחבר לכל תיק  אם זה לבית הספר, לטיול או תיק קייטנה ובכך להבטיח לילדים נגישות קבועה להגנה מהשמש לאורך כל היום. המתלה הייחודי מאפשר נוחות מרבית במריחה חוזרת, גם כאשר ההורים אינם בסביבה.

קרם הגנה לפנים לילדים 50SPF הינו קרם הגנה לפנים המכיל קומפלקס אנטי אוקסידנטים, המותאם במיוחד לילדים, המשלב ויטמין E ותמצית תה ירוק לסיוע בהגנה מפני רדיקלים חופשיים ובשמירה על מראה עור בריא גם בטווח הארוך. עמיד מאוד במים, היפואלרגני, סנסיטיב, נבדק אופטלמולוגית וללא פראבנים. מחיר: 29.90 ₪ (30 מ"ל).

להשיג: בפארמים, ברשתות השיווק ובחנויות הנבחרות

קרם פנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד