כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
מקרה קשה

הלוויה קורעת לב של מרת בן ציון ע"ה

היא הייתה אשת חיל במלוא מובן המילה, עמדה לימין בעלה וגידלה את ילדיה, אבל אז מרת צביה מלכה חלתה בחידק אלים, חידק מסוכן שלא נותן הרבה זמן לחיות. יום רדף יום עד שהיא הסתלקה השמיימה מותירה אחריה שלושה ילדים בבית החשוך עם המקרר הריק • חייבים לעזור להם

הלוויה קורעת לב של מרת בן ציון ע"ה
הלוויה קורעת לב צילום: באדיבות המצלם

מקרה קשה שכזה, קשה להעלותו על הכתב, הדמעות זולגות במורד הלחיים, ומקשות לספר את הסיפור הנורא, הטראגי והקשה, סיפור על אישה צעירה, אמא ואשה למופת שברגע אחד הבינה שימי חייה ספורים, שברגע אחד הבינה שבכל רגע נתון היא עתידה להשיב את נשמתה ליוצרה.

קרן מיוחדת נפתחה בעקבות המקרה הקשה<<<

מרת צביה מלכה בת ציון ע''ה הייתה אשת חיל במלוא מובן המילה, במשך כל חייה היא עמדה לימין בעלה בכדי שהוא יוכל להמשיך לשבת וללמוד כשאיפתו הקדושה והטהורה.

החיים זרמו על מי מנוחות, היא עבדה קשה לפרנסת הבית, בעלה הגה בעסק התורה ושניהם יחד גידלו את ילדיהם לתורה וליראת שמים טהורה.

אבל אז הכל השתנה, ביום בהיר אחד גילו הרופאים חידק אלים ומסוכן בגופה של האמא, אשה צעירה יחסית בשנות החמישים לחייה, אבל החיידק לא נותן סיכוי גדול לחיות עוד הרבה שנים.

והיא הבינה זאת היטב, גם היא הבינה שימיה וחודשיה ספורים, גם היא הבינה שהיא חייבת לנצל כל רגע יחד עם ילדיה ובעלה כי בכל רגע נתון היא יכולה להשיב את נשמתה ליוצרה.

קרן מיוחדת נפתחה בעקבות המקרה הקשה<<<

יום רדף יום ומצבה הוסיף והחמיר, את העבודה היא עזבה, היא לא יכלה יותר, גופה הלך ונחלש, הלך והצטמק, היא בקושי רב יכלה לתפקד.

היסורים היו קשים ומרים, אבל ילדיה עמדו לידיה, החזיקו בידיה חזק חזק וסירבו להיפרד, סירבו להאמין שביום אחד אמא היקרה שלהם תעזוב אותם ותשאיר אותם לבד בארץ החיים.

אבל היום הזה הגיע מוקדם מהצפוי, כשבעלה וילדיה סמוכים למיטת חולייה היא הסתלקה השמיימה, מותירה אחריה נהר של דמעות, והיכל שלם של לבבות שבורים וכאובים.

שלושה ילדים היא הותירה בבית, שלושה ילדים שאין מי שידאג להם, כעת, ב'קופת העיר' הקימו קרן מיוחד עבור הילדים הללו הזועקים לעזרה, המתחננים שמישהו יסתכל לעברם, יביט בהם ויעזור להם.

לא, הם לא ילדים רגילים, אין להם כלום, הם חיים לבד עם אבא שבור שאין לו הרבה איך לעזור להם. הבית חשוך, המקרר ריק והאמצעים דלים מאוד, אסור לנו להתעלם מזעקת היתומים, פשוט אסור.

קרן מיוחדת נפתחה בעקבות המקרה הקשה<<<

חיידק אלים ילדים יתומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!