י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הפקרות בנתב"ג

שחקנים ממדינה אדומה נכנסו לישראל ללא חיסונים או בידוד

עשרות חברי נבחרת הכדורגל הצעירה של אתיופיה ומלוויהם נחתו ללא אישור משרד הבריאות, למרות שבאו ממדינה אדומה, הם צפויים במשחקים המוניים מול קבוצת הנוער של נבחרת ישראל בכדורגל

שחקנים ממדינה אדומה נכנסו לישראל ללא חיסונים או בידוד
שדה התעופה נתב"ג צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

ההפקרות בנתב"ג נמשכת, אחרי הדיווחים על כניסת אלפים ללא בדיקות, שוב דיווח על הפקרות בנתב״ג, יאיר קראוס מ'מקור ראשון' מדווח, כי שחקני נבחרת הנוער של אתיופיה בכדורגל נכנסו היום לישראל בניגוד להסכמת משרד הבריאות וללא ידיעת אנשי מקצוע.

עוד דווח, כי למרות שהם נכנסו ממדינה המוגדרת אדומה וברמת סיכון גבוה, השחקנים והמלווים שלהם ישתתפו במשחקי ראווה המוניים מול קבוצת הנוער של נבחרת ישראל בכדורגל.

עוד דיווח יאיר קראוס, כי חברי הנבחרת אינם מחוסנים, ולמרות זאת לא התבקשו לשהות בבידוד. ממשרד הבריאות נמסר כי "לא אישרנו את כניסת השחקנים או את קיום האירוע והנושא בבירור מול רשות האוכלוסין ומשרד התרבות והספורט".

מההתאחדות לכדורגל נמסר בתגובה: "הנבחרת האתיופית נמצאת בישראל לאחר שהתקבלו כל האישורים הנדרשים".

הדיווח האחרון מצטרף לדיווח מהבוקר, על כך שלמרות האיסורים ולמרות האזהרות, נכנסות לישראל כמויות עצומות של נוסעים ממדינות שבהן משתוללת הקורונה - ומסכנים את כולנו.

אמנם כל הטסים ארצה מחויבים להציג בדיקת קורונה שלילית בטרם עלייתם למטוס ומחויבים לחזור עליה עם נחיתתם, אך במהלך החודש האחרון נמצאו 174 בני אדם חיוביים תוך עשרה ימים ממועד הנחיתה - כלומר, בדיקה שכזו איננה יכולה להספיק לבד כדי להגן על תושבי המדינה מהדבקה.

קורונה אתיופיה נתב"ג שחקני כדורגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד