י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בשורה לחסידים

אומן תשפ"ב: התקבלו התשובות לגבי הוויזה שחורה

לאחר שנכנסו לאוקראינה בדרכים לא חוקיות בערב ראש השנה תשפ"א, קיבלו חלק מחסידי ברסלב 'חותמות שחורות' | באיחוד ברסלב החלו כבר לפני תקופה להיערך לראש השנה תשפ"ב, ובקרוב הנשללים לוויזה שחורה יקבלו העתק של המסמך המאשר כי אין כל בעיה בעניינם והם יכולים להגיע לאוקראינה ללא כל חשש לסירוב כניסה

אומן תשפ"ב: התקבלו התשובות לגבי הוויזה שחורה
חרדים בדרך לטיסה. אילוסטרציה צילום: מתתיהו קורמן

בימי ערב ראש השנה תשפ"א כשרבים מחסידי ברסלב ניסו לעשות את דרכם לאומן בדרכים לא דרכים, חלקם הצליחו בדרכים שונות ומשונות להיות בראש השנה באומן. חלק קטן מאותם אנשים שהצליחו להיכנס לאוקראינה ולהגיע לאומן בדרך כזו או אחרת ולאחר מעשה התברר נדהמו לגלות כשהגיעו לאוקראינה פעם נוספת שהם מסורבים כניסה לאוקראינה, כי הוגדרה להם ויזה שחורה במסופי הגבולות.

כפי שפורסם לאורך כל התקופה האחרונה, הנהלת איחוד ברסלב באומן בנשיאות הרב נתן בן נון החלו לפעול באינטנסיביות מול הרשויות באוקראינה מיד לאחר החגים בחודש תשרי תשפ"א על מנת לנסות ולהביא לפתרון למצב המורכב שנוצר לפתע. היום (שני) התקבלה ההודעה מאיחוד ברסלב באומן נמסר כי בימים אלו החלו להגיע תשובות ראשונות בעניין הוויזות השחורות.

הבקשות לבדיקה החלו לזרום לפני כחודשיים, אלו הועברו מיד וללא דיחוי לטיפול הגורמים הרלוונטיים. והתהליך נמשך והתארך הרבה מעבר למצופה בשל דרישות שונות מצד הרשויות השונות.

וכעת החלו להתקבל תשובות לקבוצת פונים על כך שאין להם כל מגבלה או ויזה שחורה באוקראינה בחסדי שמיים בימים האחרונים הגיעו תשובות ראשונות מהרשויות הממונות באוקראינה.

על פי הודעת האיחוד מי שהתברר ללא ספק כי אין להם ויזה שחורה קיבלו הודעה בפרטיות בטלפון ובדוא"ל. בנוסף, בקרוב הנשללים לוויזה שחורה יקבלו העתק של המסמך המאשר כי אין כל בעיה בעניינם והם יכולים להגיע לאוקראינה ללא כל חשש לסירוב כניסה.

ראש השנה אומן אוקראינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד