כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

בקרוב: הרצאה אינטרנטית חינמית בנושא פרסום למגזר החרדי ברשת

גיא כהן, מנכ"ל אתר 'בחדרי חרדים', ולילך דרור, מייסדת בית הספר לשיווק באינטרנט, יעניקו לכם הצצה נדירה בחינם לעולם הפרסום החרדי, בהרצאה שתתקיים באמצעות האינטרנט ביום רביעי, בשעה 21:00 בערב • ליאור וייץ עם כל הפרטים

בקרוב: הרצאה אינטרנטית חינמית בנושא פרסום למגזר החרדי ברשת

האם יש שוק חרדי באינטרנט? מהו גודל השוק? מהם החסמים לעסקים חילוניים? האם יש משהו שלא ניתן למכור במגזר החרדי? מה הופך עסק ללגיטימי בעיניי הגולש החרדי? מה חתך הגולשים – גיל, מין, סטטוס? למה כדאי להשקיע בפרסום בשוק החרדי? מהם ערוצי הפרסום במגזר ומה אסור לעשות בפרסום? על שאלות אלו ועוד ירצו גיא כהן, מנכ"ל אתר 'בחדרי חרדים', ולילך דרור, מייסדת בית הספר לשיווק באינטרנט.

ההרצאה תתקיים ביום רביעי הקרוב, 06.10.2010 בשעה 21:00 באירוע מיוחד במינו ה'וובינר': הרצאה בשידור ישיר באמצעות האינטרנט ובה ניתן לשמוע את הדוברים ולראות את המסך עליו הם מציגים: מצגת, גלישה לדפים מסויימים באינטרנט וכל פעולה אחרת שמתרחשת על מסך המרצים - אתם רואים אותה ב"חי", כך שאין צורך לצאת מהבית. הצופה יושב בביתו, במקום שנוח לו, עם המחשב שלו, ולוקח חלק בהרצאה המשודרת. כמו כן ניתן לשלוח שאלות ממש תוך כדי ההרצאה והמרצים יוכלו לענות עליהן.

בוובינר הקרוב תארח לילך דרור, מייסדת בית הספר לשיווק באינטרנט, את מר גיא כהן מנכ"ל ובעלים של חברת גלובל נטוורקס. לילך הקימה את מיזם נדיבות.קום שבו ניתן לקבל בחינם הדרכות צעד צעד על כלים חינמיים אשר קיימים באינטרנט ושניתן להשתמש בהם לקידום העסק ברשת. חברת גלובל נטוורקס היא בין השאר הבעלים של האתר "בחדרי חרדים" ועוד מספר אתרים מוכרים נוספים. לאתרי החברה נכנסים בכל חודש מאות אלפי גולשים יחודיים מכל העולם.
באתר "בחדרי חרדים" לדוגמה יש בכל חודש 475,000 כניסות ייחודיות בחודש מישראל וכן עוד כ -300,000 גולשים יחודיים מכל העולם. דבר שהופך את "בחדרי חרדים" לאתר הגדול בעולם למגזר החרדי. זו ההזדמנות שלכם לגלות את סודות השיווק למגזר החרדי ולהינות מהאפשרויות השיווקיות הטמונות בו עבורכם.

ההרצאה תתקיים ביום רביעי 06.10.2010 בשעה 21:00 בערב בדיוק. חינם, ללא כל עלות.

ההרצאה פתוחה לציבור הרחב אולם מספר המקומות מוגבל ל-1000 משתתפים בלבד מסיבות טכניות. מומלץ להרשם ולהבטיח את מקומכם כבר עכשיו.

להרשמה להרצאה לחצו כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד