י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"אני לא פרייאר"

יתקפל? הח"כ מימינה מאיים על ראש הממשלה

לאחר שדווח כי סירב להתפטר כדי לאפשר לבא אחריו להיכנס לכנסת, ח"כ אביר קארה מ'ימינה', סגן שר במשרד רוה"מ, מאיים: "אם לא אקבל סמכויות של סגן שר - לא אצביע בנושאים שחשובים לקואליציה" | ראש הממשלה נפגש עמו כדי לפתור את המחלוקת

יתקפל? הח"כ מימינה מאיים על ראש הממשלה
אביר קארה בכנסת צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

ברקע הקשיים של הקואליציה לגייס רוב לחוק האזרחות, הערב (שני) דווח כי חבר כנסת אביר קארה מ'ימינה' מאיים על ראש מפלגתו, ראש הממשלה נפתלי בנט.

על פי הדיווח ב'כאן 11', קארה, שמכהן כסגן שר במשרד ראש הממשלה, העביר איום לראש הממשלה בנט, כי אם לא ירחיב את סמכויותיו כסגן שר, הוא יצביע נגד הקואליציה בנושאים שחשובים לה.

"אם לא אקבל סמכויות כסגן שר, לא אצביע בנושאים שחשובים לקואליציה", צוטט קארה, שחבר במפלגת 'ימינה'. "אני לא פראייר, הם לא יעשו ממני צחוק. באתי לעבוד ואני דורש לקבל סמכויות, או שלא אצביע בנושאים שחשובים להם".

בתוך כך, בשבוע שעבר דווח ב'חדשות 13' כי קארה העביר מסר לבנט, ובו אמר כי אין בכוונתו להתפטר מהכנסת ולאפשר לחבר ברשימה אחריו, יום טוב כלפון, להיכנס לפרלמנט הישראלי.

התעקשותו של קארה תמוהה, שכן אם יתפטר הוא ימנע מהאפשרות להצביע נגד הצעות חוק ימניות שהאופוזיציה תעלה, אך סגן השר מעדיף להישאר במשכן.

בנוסף, הערכות הן שקארה מנסה בסך הכל להגדיל את סמכויותיו בתור סגן שר במשרד ראש הממשלה, אם בסופו של דבר כן יאלץ להתפטר. מטעמו של קארה לא נמסרה תגובה.

בינתיים שרת הפנים איילת שקד התפטרה היום מהכנסת בכדי להכניס את הבא בתור ברשימת 'ימינה' יום טוב כלפון.

מפלגת ימינה אביר קארה נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד