י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
זה מה שבוער לממשלה החדשה

השר והח"כ מבקשים להגדיר: להב"ה - ארגון טרור

לאור פרעות תשפ"א, השר לביטחון פנים עמר בר לב פנה יחד עם יו"ר וועדה חוץ וביטחון ליועמ"ש לממשלה וביקש כי יגדיר את ארגון הימין הקיצוני כארגון טרור - ובנוסף השנים מנסים לסגור את העמותה שמממנת אותם | ראש הארגון בנצי גופשטיין: "להב"ה עוסקת בעבודת קודש"

השר והח"כ מבקשים להגדיר: להב"ה - ארגון טרור
פעילי להב"ה מפגינים בכניסה לכפר דיר קדיס צילום: פלאש 90

מעל לשבוע לאחר שנכנס לתפקיד, הערב (שני) דווח כי השר לביטחון פנים עמר בר לב החל לפעול, יחד עם יו"ר וועדת חוץ וביטחון רם בן ברק, לסגירת ארגון הימין הקיצוני להב"ה.

על פי הדיווח ב'חדשות 13', בר לב פנה אל היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, וביקש ממנו כי יעזור לו בפן המשפטי להגדיר את להב"ה כארגון טרור. במקביל בן ברק שלח לשר הביטחון בני גנץ בקשה דומה.

בנוסף לארגון, השנים מנסים להוציא אל מחוץ לחוק את הקרן להצלת עם ישראל, העמותה שמממנת את להב"ה, ובראשה עומדים אילה בן גביר, אשתו של חבר הכנסת וכן יו"ר להב"ה בנצי גופשטיין.

חבר הכנסת רם בן ברק, יו"ר ועדת חוץ וביטחון, הסביר את פנייתו ואמר: "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו שארגונים קיצוניים ישליטו טרור ויפגעו באנשים חפים מפשע, בין אם יהודים ובין אם ערבים".

יו"ר להב"ה בנצי גופשטיין הגיב לדיווח: "זה עולם הפוך שבו אלה שיושבים בממשלה עם התנועה האיסלאמית מנסים להוציא את להב"ה אל מחוץ לחוק. להב"ה עוסקת בעבודת קודש". כך גופשטיין.

ארגון להבה בנצי גופשטיין ארגון טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד