י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בראשות גדולי ישראל

מעמד מרגש: הילדים קיבלו על עצמם עול תורה ומצוות

בראשות גדולי ישראל מאות תלמידי רשת שובו חוו מעמד עוצמתי ומרגש לכבוד קבלת עול תורה ומצוות. סיקור מיוחד מהמעמד המרגש 

מעמד מרגש: הילדים קיבלו על עצמם עול תורה ומצוות
הגר''ד יוסף נואם במעמד המרגש צילום: באדיבות המצלם

בראשות גדולי ישראל נשיא רשת שובו המשגיח הגה"צ רבי חיים וואלקין, חבר מועצת חכמי התורה הגר"ד יוסף, הפוסק הגרב"צ הכהן קוק והאדמו"ר רבי שלמה בוסו נערך מעמד מיוחד לרגל היכנסם לעול תורה ומצוות של מאות מתלמידי רשת שובו.

המעמד נפתח בדברי ראשי ארגוני הקירוב מנכ"ל חינוך העצמאי ולב לאחים הרב אליעזר סורוצקין שהביע התפעלות עצומה מטוהר התלמידים מנכ"ל רשת שובו הרב חיים מיכאל גוטרמן והרה"ג חיים ברונר מראשי כנסת ישראל, כשראשי ארגוני הקירוב מפליאים בעבודת הקודש הנעשית ע"י רשת שובו.

התרגשות בקרב מאות התלמידים בעת כניסת גדולי ישראל נשיא רשת שובו המשגיח הגה"צ רבי חיים וואלקין ולצדו חבר מועצת חכמי התורה הגר"ד יוסף וחברי נשיאות הרשת ראש בית ההוראה הכללי הגרב"צ הכהן קוק והאדמו"ר רבי שלמה בוסו נכד הבבא סאלי.

חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף פתח ברשות כבוד מרן המשגיח ברשות גדולי התורה הנהלת שובו וחתני השמחה אשרי ראשי 'שובו' על עבודתם החשובה לקיום עם ישראל, ואשרי התלמידים שזכו ללמוד תורה ולהכירה, היום רוב בתי הספר בישראל לא דתיים בכלל. הם לא יודעים מה זה שמע ישראל. הבורות נוראה. שום יהדות. והנה אתם הקב"ה זיכה אתכם שהגעתם ל'שובו' ואתם יודעים תורה, ולא רק דברים קלים, אתם אפילו לומדים גמרא! יודעים מה זה התורה ומה זה יראת שמים! ותמשיכו בישיבות קדושות ולהמשיך בתורה".

"זכיתם במה שרוב הילדים במדינה לא זוכים! איזו מסירות נפש 'שובו' מטפלים בכל ילד וילד. יש בתי ספר עם מעט ילדים והמעט הזה משרד החינוך לא נותן עליהם פרוטה, ורשת 'שובו' עובדים בכל הכוח לגייס כספים ולהחזיק את התלמידים הללו. הם לא מוותרים על ילד אחד! והכל לשם שמים. תתעלו מעלה מעלה ואנחנו נתפאר בכם ונתגאה בכם".
 
בחרדת קודש נשמע משא נשיא שובו המשגיח הגר"ח וואלקין שאמר בדבריו, דעו לכם כי יש בכם את הכוחות ללמוד תורה ולקיים מצוותיה, כשהתורה נותנת חיוב היא גם נותנת את הכוחות לקיים המצוות.

לאחר מכן נשא דברים ראש בית ההוראה הכללי הפוסק הגרב"צ הכהן קוק שאמר לתלמידים כל פעולה של מצוה שאתם עושים הרי יש בזה נחת רוח עצומה כלפי שמיא, אשריכם שנכנסתם לאור תורה ומצוות.

סיום המעמד המרומם בדברי האדמו"ר רבי שלמה בוסו שהסביר כי גדול הוא זה שיש בידו לקבל על עצמו עול מלכות שמים, שיאו של מעמד בעת קבלת עול מלכות שמים ע"י האדמו"ר רבי שלמה בוסו כשמאות תלמידי שובו זועקים שמע ישראל והשם הוא אלוקים.

בסיום המעמד הנשגב קבלו מאות התלמידים את התפילין מידי מנכ"ל שובו הרב גוטרמן והמסנכ"ל הרב דוד איבגי.

שובו בר מצווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד