י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מחפשים חשודים נוספים

גנב 20,000 קילו פיסטוקים ונעצר לאחר שחילק אותם

בלשים בקליפורניה עקבו אחר נהג טריילר, שגנב כ-20,000 קילו פיסטוקים. הוא נעצר לאחר שהספיק לחלק את הפיסטוקים לחבילות קטנות

גנב 20,000 קילו פיסטוקים ונעצר לאחר שחילק אותם
גנב הפיסטוקים צילום: משטרת קליפורניה/unsplash

במהלך חודש יוני התברר בביקורת שגרתית של חברת 'פיסטוק טאצ'סטון' כי חסרים כ-20,000 קילו פיסטוקים, ב-17 ביוני מנהלי המפעל, פנו למשטרה וביקשו לחקור את הגניבה.

לאחר חקירה של שוטרי המחוז, התגלה כי הגנב העמיס על טרקטור עם נגררת את הפיסטוקים מהמפעל למגרש סמוך, הבלשים מצאו כי הפיסטוקים הועברו משקים גדולים לשקיות קטנות יותר למכירה בחנויות נוחות. שאר הפיסטוקים הוחזרו לחברת 'פיסטוק טאצ'סטון'.

הגבר שנעצר הוא אלברטו מונטמאור, בן ה-34, ממחוז טולארה. לשכת השריף פרסמה הודעה בחשבון הפייסבוק של התחנה, כי כל מי שיש לו מידע על ניסיון המכירות של החשוד, מוזמן להתקשר למחלקת השריף של המחוז, או לשלוח מידע אנונימי על ידי שליחת טקסט או דוא"ל לכתובת המצורפת.

החשוד. צילום: משטרת קליפורניה.

מחירם של הפיסטוקים יקר מאד בקליפורניה, וככל הנראה האיש לא עשה זאת לבדו, השם של חברת הטריילרים שלו היא כמו שם משפחתו, והמשטרה חושדת כי הוא לא פעל לבדו, אלא קיבל סיוע מבני משפחה, מאחר ואדם בודד לא יכול לארוז 20,000 קילו פיסטוקים לבד. אך עד כה לא נעצר איש מלבד הנהג עצמו.

לאחר פרסום המעצר בחשבון הפייסבוק של המשטרה, מאות גולשים הגיבו למעצר על הפיסטוקים עם שלל בדיחות ולגלוגים על האיש חסר המזל, "האם יש שוק שחור לפיסטוקים", "מעניין אם אכל כמה מהם", וגם "לפעמים אתה מרגיש דפוק כמו פיסטוק ולא יודע את ההרגשה, עכשיו העצור מרגיש את ההרגשה הזאת".

קליפורניה פיסטוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד