י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
פצצה אדירה

ארה"ב בדקה את חוזקה של נושאת מטוסים חדשה • צפו

נושאת מטוסים של חיל הים האמריקני עברה בהצלחה את "ניסוי ההלם" הראשון שלה, לאחר שפצצה במשקל 20 טון התפוצצה בסמוך אליה | במקום הורגשה רעידת אדמה בעוצמה 3.9 | עלותה של הספינה החדשה 13 מיליארד דולר

ארה"ב בדקה את חוזקה של נושאת מטוסים חדשה • צפו
נושאת מטוסים חדשה צילום: חיל הים האמריקאי

נושאת מטוסים חדשה מתקדמת ביותר, עברה את מבחן הכשירות שלה תחת לחץ, כדי להבטיח שהספינה תצליח לעמוד בתנאי קרב, ניסויים אלו מספקים נתונים לגבי חוזק הספינה.

חיל הים האמריקאי פרסם תיעוד של רגע הפיצוץ בסמוך לנושאת המטוסים על שם ג'ראלד פורד רפובליקני, שכיהן כנשיאה ה-38 של ארצות הברית בין 1974 ל-1977, הניסוי עבר בהצלחה את האירוע הראשון במסגרת ניסויי כושר העמידה של הספינה.

ניסויי נושאת המטוסים פורד, נערכים בחוף המזרחי של ארצות הברית, חיל הים וידא כי כל הכוחות באזור מעודכנים בדבר הניסוי, כדי להבטיח את ביטחונם של אנשי צבא ואזרחים המשתתפים בבדיקה.

פורד היא נושאת המטוסים החדשה והמתקדמת ביותר בחיל הים האמריקני. הצי האמריקני מבצע ניסויי זעזועים של ספינות חדשות באמצעות חומר נפץ, כדי לוודא שספינות המלחמה יכולות להמשיך לעמוד בדרישות המשימה התובעניות בתנאים קשים שהספינה עלולה להיתקל בהם בקרב.

נושאת מטוסים של חיל הים עברה בהצלחה את "ניסוי ההלם" הראשון שלה, לאחר שפצצה במשקל 20 טון התפוצצה בסמוך אליה, ובמקום הורגשה רעידת אדמה בעוצמה 3.9. ועלותה 13 מיליארד דולר.

הבדיקה בוצעה מתחת למים, כאשר אוניית חיל הים הייתה מעל המים; המבחן האחרון שביצע הצי האמריקני נערך בשנת 2016. עם סיום בדיקות המפץ, הספינה תיכנס לשישה חודשי תחזוקה ותיקונים, ואז תוצב לפעילות, כך על פי חיל הים.

חיל הים צבא ארה''ב נושאת מטוסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד