י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

עולם האופנה החליט שבחורף הקרוב נדרש שינוי • אז מה צפוי?

כל שנה הציפייה לקראת גווני העונה היא גדולה, תחושה כי בעונה הזו יהיה משהו חדש: השנה הציפיות לחידוש נענו • ציפי סוסי, מדריכה ראשית בחברת 'ג'ייד', משרטטת את הקווים האופנתיים לחורף הקרוב: מראה אחיד המשרה ניקיון, מתיקות, רוך ונשיות קלאסית

עולם האופנה החליט שבחורף הקרוב נדרש שינוי • אז מה צפוי?

בחרתי להתמקד בחיבור בין עולם האופנה לעולם האיפור, תוך ניסיון להעניק לכן תמונה רחבה של המגמות הבולטות בשנה הקרובה.

כל שנה מושקים מגמות וטרנדים בעולם האופנה, המתרכזים בתחלופת הצבעים, בה שני אלמנטים עיקריים, הקיץ שמביא עימו צבעים בהירים והחורף שנושא דרמטיות וצבעים כהים.

כל שנה הציפייה לקראת גווני העונה היא גדולה, תחושה כי בעונה הזו יהיה משהו חדש, שונה ורענן. זאת למרות שלכולנו הכי נוח והכי נעים להישאר עם המוכר והאהוב.

השנה הציפיות לחידוש נענו: לאחר שנים בהם החורף היה בעל מראה דרמטי חסר פשרות - עולם האופנה כולו, החליט שבחורף הקרוב נדרש שינוי.

מרכיב עיקרי בשינוי שנוצר, הוא החזרה בזמן באמצעות אופנת הרטרו, המושפעת העונה מהמראה הקלאסי שנות ה-50 ומכיל בחובו מגוון צבעים רענן.

היופי והרוך שנמצאים בפשטות, מקבלים החורף את קדמת הבמה בכל עולם האופנה. בתוך כך הצבעים הדומיננטיים לעונה הם בעיקר צבעי חום ובז', על גוניהם השונים עם השראות ומרקמים מתוך בדי התחרה, הקטיפה והמשי.

המראה החורפי השנה מתאפיין בבדים זורמים ובגזרה נשית, אוורירית ועדינה אשר מדגישה אצילות ויוקרה. בתוך כך, איכות וצבעי המייק אפ והפודרה הם בעלי חשיבות גבוהה במיוחד בחורף הקרוב.

כחלק מהמוטיב האלגנטי, השפתיים נאמנות למגוון רחב של צבעים טבעיים המשדרים מתיקות ונשיות, החל מגווני ניוד ועד לאדומים.

המראה השגרתי מקבל העונה השבחה באמצעות היקף עשיר של צבעים ומרקמים אשר מיטיבים עם כל גווני העור. בהם סגול, כחול המשרים את התחושה החורפית, לצידם גווני אדום וורוד, המושיטים תחושת חמימות מלטפת

יחד עם זאת צבעי האופנה לא מתעלמים לחלוטין מהדרמטיות שעודנה קיימת בחורף. הפרווה מככבת בכל השמות הגדולים. צבעי החום הכהה יחד עם השחור הינם עדיין בראש הרשימה החורפית. בבחינת האיפור אפקט הנוכחות והעומק הדרמטיים שוכנים במראה המעושן אשר תקף באופן גורף אליו מצורף השנה האפקט המטאלי. בתוך כך, ישנה תשומת לב מרכזית העונה לעיניים ולהצללה שלהן.

כדי לתת למראה שדרוג קליל נגיעות חום-זהב יוצרות אלגנטיות, הוד ויוקרה למראה ומומלצות בכל חברות האופנה המובילות.

בעונה הקרובה כל בתי האופנה הגדולים, אשר מנחים את הזרם, מעניקים מראה אחיד המשרה ניקיון, מתיקות, רוך ונשיות קלאסית.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד