כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
אחרי בנימינה והרצליה

התפרצות קורונה בבאר יעקב; "בודקים את הנסיבות"

על פי נתוני משרד הבריאות מספר המאומתים לנגיף חזר לזנק, ובעוד שאתמול בבוקר דווח על 48 חולים ביממה, הבוקר דווח על 125 חולים ביממה האחרונה | גם באר יעקב מצטרפת לרשימת הערים והמועצות עם התפרצות מחודשת של קורונה

התפרצות קורונה בבאר יעקב; "בודקים את הנסיבות"
מחלקת קורונה באסף הרופא צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר ההתפרצות המחודשת של נגיף קורונה בימים האחרונים בקרב הנערים שעדיין אינם מחוסנים, בבנימינה מודיעין, כשאמש מצטרפת גם הרצליה, הבוקר (שלישי) מתקבל הדיווח כי גם בבאר יעקב ישנה התפרצות.

בהודעה מיוחדת של ראש המועצה מר ניסים גוזלן לתושבי המועצה נאמר : "תושבי באר יעקב יקרים, הבוקר התגלה חולה קורונה מאומת ביישוב שנדבק למרות שהינו מחוסן. אנחנו עדיין בודקים את הנסיבות והמשמעויות של כך ונעדכן את כל מי שזה נוגע אליו".

גוזלן הוסיף: "אנחנו נמצאים בסיום שנת לימודים ולפנינו מסיבות סיום רבות. המטרה העיקרית שעומדת לנגד עיני היא לשמור על בריאותכם יחד עם הקפדה על מסגרות לימוד פתוחות בקיץ. על כן, החלטתי כי מסיבות סיום שמתקיימות בשטח סגור תתקיימנה תחת הנחיות קפדניות של עטית מסכה וריחוק ככל הניתן. מסיבות בשטח פתוח תתקיימנה כרגיל".

"אני קורא לכולכם לשמור על עירנות ולזכור שהקורונה עדיין כאן ואנחנו לא רוצים סבב קורונה נוסף ביישוב" ביקש ראש המועצה לסיכום.

בתוך כך הבוקר דווח כי על פי נתוני משרד הבריאות מספר המאומתים לנגיף חזר לזנק, ובעוד שאתמול בבוקר דווח על 48 חולים ביממה, הבוקר דווח על 125 חולים ביממה האחרונה.

קורונה באר יעקב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד