כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
תחליף את הנשיא?

הג'וב החדש אליו מכוונת עומר ינקלביץ'

לפני מספר ימים אמרה השרה לשעבר עומר ינקלביץ' "בחרתי לקחת כעת פסק זמן מהחיים הפוליטיים, אבל ממש לא פסק זמן מהעשייה הציבורית למען עם ישראל", הבוקר מתקבל הדיווח על התפקיד החדש בו היא חושקת 

הג'וב החדש אליו מכוונת עומר ינקלביץ'
אילוסטרציה צילום: unsplash

נשיאה ה-11 של מדינת ישראל, יצחק (בוז'י) הרצוג, ייכנס בשבועות הקרובים לתפקידו באופן רשמי, וכבר נפתח המירוץ לזכות בתפקיד היוקרתי בו כיהן עד זכייתו במירוץ לנשיאות, תפקיד יו"ר הסוכנות היהודית.

על פי הדיווח הבוקר (שלישי) ב'גלובס' יושב ראש מפלגת 'כחול לבן' שר הביטחון בני גנץ מקדם את מינויה של שותפתו לדרך השרה לשעבר עומר ינקלביץ לתפקיד הנחשק. ינקלביץ' כזכור הייתה אמונה על משרד התפוצות, תפקיד הנושק לפעילות הסוכנות היהודית.

ב'גלובס' הוסיפו וציטטו את דבריה של ינקלביץ' בטקס חילופי השרים לפני מספר ימים אז רמזה על התמודדותה לתפקיד: "בחרתי לקחת כעת פסק זמן מהחיים הפוליטיים, אבל ממש לא פסק זמן מהעשייה הציבורית למען עם ישראל".

ינקלביץ' הוסיפה ואמרה: "אני יודעת שבכל מקום אליו אגיע בהמשך, אהיה נאמנה לשליחות שקיבלתי עליי כאן במשרד, למען החיבור בין ישראל לתפוצות, וכן לתהליך הפנימי כאן במדינת ישראל שמקדם אוכלוסיות פריפריאליות ונותן להן הזדמנות שווה".

עד כה הודיעו על התמודדותם לתפקיד, גם הקונסול לשעבר דני דיין, הזוכה לתמיכת 'תקווה חדשה', והוא בעל קשרים רבים עם יהודי התפוצות בכלל וארה"ב בפרט. בנוסף מתמודדים על התפקיד חבר הכנסת אלעזר שטרן מיש עתיד', ושגריר ישראל לשעבר באו"ם דני דנון.

עומר ינקלביץ' הסוכנות היהודית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד