כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"משמעת ברזל"

הליכוד עשה 'שיימינג' לח"כים שנעדרו מהמליאה

לאחר יום ולילה מתישים במליאת הכנסת, במפלגת 'הליכוד' הודיעו כי יעדכנו בחשבון הטוויטר שלהם, בכל פעם שחברי כנסת ממפלגתם נעדרים: "‏כשמכריזים על גיוס, כפי שנעשה אמש - אין קיזוזים, אין היעדרויות ואין תירוצים" | בנוסף, פורסמו שמות הח"כים שנעדרו אמש ללא אישור

הליכוד עשה 'שיימינג' לח"כים שנעדרו מהמליאה
מליאת הכנסת צילום: דוברות הכנסת

ברקע המתיחות במפלגה סביב האפשרות לפריימריז, היום (שלישי) 'הליכוד' הודיעו כי החל מהיום, יעדכנו בחשבון הטוויטר שלהם חברי כנסת שנעדרים מהצבעות במליאה ומהוועדות.

אתמול התקיים יום ארוך במליאת הכנסת, שכלל אף הצבעות אי אמון ראשונות בממשלת השינוי. על פי הודעת 'הליכוד', הח"כים שנעדרו הם מירי רגב, אופיר אקוניס ופטין מולא.

"‏לתשומת לב חברות וחברי הליכוד - אנו נעדכן כאן באופן קבוע על נוכחותם של חברי הליכוד במליאת הכנסת ובוועדות", צייצו 'הליכוד' בחשבון הטוויטר שלהם. "אנו נפיל את ממשלת השמאל רק אם נשמור על משמעת ברזל!".

בליכוד הוסיפו וכתבו: "‏אמש, בניסיון ראשון מול ממשלת השמאל, ראש הממשלה לשעבר נתניהו ורוב מכריע של חברי האופוזיציה נשארו במליאה עד 4 לפנות בוקר".

"3 ח"כים מהליכוד נעדרו ללא קבלת אישור: אופיר אקוניס, פטין מולא ומירי רגב. ‏כשמכריזים על גיוס, כפי שנעשה אמש - אין קיזוזים, אין היעדרויות ואין תירוצים", הוסיפו.

מירי רגב שהואשמה הגיבה לדיווח וכתבה בתגובה: ‏"כפי שנאמר להפלת ממשלת השמאל דרושה משמעת ברזל אך לא פחות מכך, אחדות הליכוד. לכן מוטב שתבהירו כי יציאתי מהמשכן הייתה בתיאום ובאישור".

בהתנהגות זו של הליכוד ממומשת ההבטחה של נתניהו לאחר ההפסד להוביל אופוזיציה לוחמנית במיוחד, לצורך כך הוא ייסד את פגישת חברי סיעות האופוזיציה מידי יום שני, במטרה לשלב ידיים. בכינוסים שהוביל נתניהו הוא הבהיר כי האופוזיציה תתארגן על מנת לירות מהנגמ"ש החוצה.

עוד הבהיר נתניהו כי הוא הולך להוות דוגמא אישית בנוכחות בכנסת, ואכן אמש נכח נתניהו בכנסת עד לפנות בוקר, ויחד עם יריב לוין הם התקשרו לכל אחד מהח"כים שלא נכח בכנסת.

הליכוד מירי רגב אופיר אקוניס פוטין מולא היעדרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד