כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
ברקע הדרישה מהיועמ"ש

יו"ר להב"ה: "מוכן להיות טרוריסט"

בעקבות בקשתם של השר לביטחון פנים ויו"ר ועדת חוץ וביטחון להגדיר את ארגון להב"ה כארגון טרור, יו"ר להב"ה בנצי גופשטיין אמר כי אם ארגונו הוא ארגון טרור, הוא מוכן להיות טרוריסט: "זו משנתו של הרב כהנא" 

יו"ר להב"ה: "מוכן להיות טרוריסט"
אביחי מנדלבליט/בנצי גופשטיין צילום: פלאש 90

ברקע חסימת פעיליו בווצאפ, היום (שלישי) יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין התייחס לבקשתם של השר לביטחון פנים ויו"ר ועדת חוק וביטחון, להגדיר את ארגונו כארגון טרור.

"עצוב מאוד שזה מה שיש לו לכתוב", אמר גופשטיין בראיון ל'103fm', לאחר פרסום הקריאה להגדיר את ארגונו כתומך טרור והמשיך, "אני נלחם יום יום כנגד ההתבוללות, וזו משנתו של הרב כהנא".

"אם זה ארגון טרור, אני מוכן להיות טרוריסט. במדינה דמוקרטית אפשר להכיל אנשים הפועלים למען עם ישראל", הוסיף. גם יו"ר 'עוצמה יהודית' איתמר בן-גביר מחה: "מציע להתחיל בחברים שלך בתנועה האיסלאמית".

כאמור, אתמול דווח כי השר לביטחון פנים עמר בר לב החל לפעול, יחד עם יו"ר וועדת חוץ וביטחון רם בן ברק, לסגירת ארגון הימין הקיצוני להב"ה.

על פי הדיווח ב'חדשות 13', בר לב פנה אל היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, וביקש ממנו כי יעזור לו בפן המשפטי להגדיר את להב"ה כארגון טרור. במקביל בן ברק שלח לשר הביטחון בני גנץ בקשה דומה.

בנוסף לארגון, השנים מנסים להוציא אל מחוץ לחוק את הקרן להצלת עם ישראל, העמותה שמממנת את להב"ה, ובראשה עומדים אילה בן גביר, אשתו של חבר הכנסת וכן יו"ר להב"ה בנצי גופשטיין.

בנצי גופשטיין איתמר בן גביר ארגון להבה טרור אביחי מנדלבליט עמר בר לב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד