כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

מומחי העיקר הבריאות עונים: מי יכול להיעזר במחולל חמצן?

הליכה קצרה במרינה הקסומה של הרצליה תראה לכם שהעולם מזמן לא שייך לצעירים. למעשה, כיום אנשים בכל הגילאים (ועם מגוון של בעיות רפואיות), חוגגים את החיים בזכות מחולל חמצן קטן. אז למי זה מתאים ואיפה קונים? הכל בכתבה הבאה

מומחי העיקר הבריאות עונים: מי יכול להיעזר במחולל חמצן?
חוף צילום: Canva.

אז קודם כל: מה זה מחולל חמצן?

מחולל חמצן הוא מכשיר אשר מאפשר לסובלים ממחלות שונות לקבל תוספת של חמצן נקי – ישירות לכלי הנשימה שלהם. בשנים האחרונות ניתן לרכוש מחוללים ניידים אשר נמכרים בחברות רבות, והאתר המוביל בו ניתן להשיג אותם הוא אתר "העיקר הבריאות". מחוללים אלו, מאפשרים ליהנות מתוספת קבועה של חמצן איכותי גם כאשר לא נמצאים בבית.

מי יכול ליהנות מהיתרונות של  מחולל חמצן?

קבוצות רבות באוכלוסייה עשויות ליהנות משדרוג באיכות החיים בעזרת קניית מחולל חמצן אישי. אנשים אשר מערכת הנשימה שלהם נפגעה בעקבות מחלה זו או אחרת, כאלו שאתגרי הגיל הביאו איתם גם קשיים נשימתיים ואחרים אשר סובלים מתפקוד לקוי של הריאות – יכולים ליהנות ממחולל שכזה.

קשישים

מחולל חמצן עשוי להעניק פתרון נפלא לבני הגיל השלישי אשר סובלים מבעיות במערכת הנשימה. המחולל מעניק פתרון מקיף למי שזקוק לתוספת של חמצן ומאפשר לרבים להתהלך בחופשיות בזכות הניידות של הדגמים האחרונים של פיתוח רפואי זה. כך שרק טבעי שבני גיל הזהב אשר מבקשים לשפר לעצמם את איכות החיים יהיו הראשונים שיירכשו את מוצר זה.

חולים במחלות כרוניות

לצערנו בישראל ישנם אנשים רבים אשר סובלים מבעיות כרוניות בכלי הנשימה ובריאות. העניין יכול לנבוע מעישון של שנים, מאסתמה אשר לא טופלה כראוי בגילאים הצעירים או ממחלות כגון סרטן. כמובן שאם הגיל העניינים נוטים להחמיר ולכן המחולל נחשב לפתרון של ממש בעבור אוכלוסיות אלו ודרך לחזור לתפקוד טוב יותר.

הזקוקים לדיאליזה

חולים אשר סובלים מבעיות קשות בכליות ומטופלים באופן קבוע בעזרת דיאליזה, יכולים לשפר את איכות החיים בעזרת מחולל חמצן. למרות שהוא אינו תחליף לטיפול איכותי בבית חולים, העובדה שהוא נמצא ממש בבית הפרטי וכי יש דגמים ניידים, מאפשרים למי שסובלים מבעיות בכליות ליהנות מתוספת איכותית של חמצן בכל שלב של היום.

הסובלים ממחלת השחפת

מחלת השחפת עשויה להישמע לחלקנו כמו מחלה אשר שייכת לעידנים אחרים, לצערנו גם היום היא תוקפת רבים בכל העולם. למרות שהמחולל אינו תרופה למחלה, הוא מאפשר לחולים בה לאזן את רמות החמצן בכל נשימה ועשוי אף להקל על חלק מהתסמינים. לכן, קופות חולים רבות מאפשרות לחולים אשר סובלים ממחלה זו להיעזר במחוללים איכותיים.

שורה תחתונה: מחוללי חמצן עשויים לשפר את איכות החיים בגיל השלישי ולעזור לסובלים ממחלות רבות אשר יש להם קשר למערכת הנשימה. העובדה שקיימים גם מחוללי חמצן ניידים במשקל נמוך, מהווה חידוש של השנים האחרונות שכולנו צריכים להכיר.

מחוללי חמצן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד