י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הגיעו לבקר משפחות

שייח' ג'ראח: ערבים תקפו את סמוטריץ' • צפו

חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' ואורית סטרוק מ'הציונות הדתית' הגיעו לבקר משפחות יהודים בשכונת שמעון הצדיק - אלא שבעיני כמה ערבים זה לא מצא חן, הם ראו זאת כפרובוקציה וניסו לגרשם | אחד המתפרעים לסמוטריץ': "אתה זבל" | צפו

שייח' ג'ראח: ערבים תקפו את סמוטריץ' • צפו
סמוטריץ' בשייח' ג'ראח צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בעקבות המתיחות במקום בימים האחרונים, היום (שלישי) חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' ואורית סטרוק ממפלגת 'הציונות הדתית' הגיעו לבקר משפחות יהודיות בשכונת שייח' ג'ראח (שמעון הצדיק) שבירושלים.

תוך כדי ביקורם, מספר ערבים שמו לב לנוכחות של השניים, שהגיעו יחד עם עוזריהם, והחלו לנסות לגרשם מהמקום, תוך שהם מקללים ומגדפים את השנים, ואף היועץ של סטרוק הותקף.

אחד המתפרעים החל לצרוח לעברו של סמוטריץ', וניסה לגרש אותו: "אתה זבל. תצא החוצה! למה אתה כאן? ג'וק קטן אתה. תצא החוצה מהר!", אמר.

זאת לא הפעם הראשונה שסמוטריץ' נזעק להגן על תומכיו. לפני מספר חודשים הוא הגיע לזירת התאונה בה נהרג אהוביה סנדק, בדצמבר האחרון, אך השוטרים שהיו במקום מנעו כניסה של חבר הכנסת לזירה.

שוטר שם דוקרנים מתחת לרכב של יו"ר 'הציונות הדתית', ובעקבות כך הוא ירד לזירת התאונה רגלית שם שוטר קפץ עליו פיזית למרות חסינותו.

"משטרת ישראל, מה שקרה פה זה בושה!", כתב סמוטריץ' לאחר שלא ניתן לו להיכנס. "באתי ללוות את האירוע החמור הזה מתוקף תפקידי וסמכותי ולוודא שהכל מתנהל כשורה. שוטר ממשטרת ישראל שם דוקרנים מתחת לרכב הכנסת ותקף אותי פיזית. אדוני השר אמיר אוחנה טיפולך הדחוף".

אך מאז היו תהפוכות, ח"כ אוחנה כבר לא שר, אך סמוטריץ' ממשיך להיאבק למען תומכיו גם במחיר עימות מול המשטרה.

בצלאל סמוטריץ' אורית סטרוק הציונות הדתית שייח ג'ראח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד