י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

גוף המימון 'טריא' חתם על ליווי מימוני של 4 קבוצות רכישה גדולות

'טריא' שכבר מלווה פרויקטים גדולים בציבור החרדי, חתם בשבוע האחרון על ארבע עסקות למימון קבוצות רכישה בכ-700 מיליון שקל • שחף ארליך מנכ"ל טריא: "קבוצות הרכישה יוצאות מההקפאה של משבר הקורונה, כעת אנחנו בהחלט רואים את השוק מתעורר"

גוף המימון 'טריא' חתם על ליווי מימוני של 4 קבוצות רכישה גדולות
פרויקטים חדשים צילום: Flash90

טריא, גוף מימון ההלוואות (P2P), שמוכר היטב ליזמי הפרויקטים החרדיים, ילווה עוד פרויקטים גדולים בישראל. בשבוע האחרון סגרה טריא ארבע עסקות למימון קבוצות רכישה בכ-700 מיליון שקל. בין היתר מדובר בקבוצה לרכישת 40 דירות בפרויקט נופי חריש – מימון של כ-72 מיליון שקל; קבוצה לרכישת 60 דירות בירושלים – מימון של 100 מיליון שקל; קבוצת רכישה בבת ים, 156 דירות – במימון של 250 מיליון שקל; קבוצת הרכישה במומה, תל אביב מקבוצת חג'ג' ל-80 דירות – במימון של 300 מיליון שקל.

שחף ארליך מנכ"ל טריא התייחס לעסקאות ואמר כי "קבוצות הרכישה יוצאות מההקפאה של משבר הקורונה, זאת לאחר שהפסיקו פעילות בתקופת הקורונה, בגלל שחלק מהחברים בקבוצות נפגעו ויצאו לחל"ת. כעת אנחנו בהחלט רואים את השוק מתעורר".

מנכ"ל חברת טריא שהיא אחת השחקניות הגדולות בתחום קבוצות הרכישה מוסיף ואומר כי עליית מחירי הדיור מעודדת קבוצות רכישה להתארגן לרכישת קרקעות. "אני חושב שמחירי הדירות הולכים לעלות בצורה משמעותית, לדעתי בשנה הקרובה נראה עליית מחירים של 10% ויותר. בדיונים על הקמת הממשלה אף אחד לא התעניין במשרד השיכון.

"הציבור – גם המשקיעים וגם הזוגות הצעירים – מסתכל על זה, מבין שהממשלה הרימה ידיים, ומסתער על הדירות. עליות המחירים רעות לכולם. אם לא יהיה שינוי מדיניות ופוקוס של הממשלה על הנושא, נראה עלייה חדה של מחירי הדיור. השאלה היא האם הציבור יוכל לקנות דירות ולא נהפוך לשוק של דירות לעשירים בלבד".

צריך להקשיב היטב לדברים של מנכ"ל 'טריא' שחף ארליך מאחר שלחברה ניסיון עתיר שנים בתחום המימוני בשוק הנדל"ן. היא מלווה פרויקטים רבים ביניהם בבית שמש, במודיעין עילית, בנתיבות, ועתה נוספו פרויקטים כאמור בחריש, ירושלים, בת ים ותל אביב. כיום טריא מלווה בנייתן של 7000 יחידות דיור ברחבי הארץ.

קבוצת רכישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד