י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

יש נזילה ולא יודעים מהיכן מגיעה? איתור ברור מומחים באיתור נזילות

אם זיהיתם נזילה, או יש סימנים לנזילה אצלכם בבית, אל תחכו. הזמינו כמו שיותר מהר שירותי איתור ברור מומחים באיתור נזילות.

יש נזילה ולא יודעים מהיכן מגיעה? איתור ברור מומחים באיתור נזילות
תיקון נזילה צילום: freepik

נזילה היא מסוג הדברים היותר מרגיזים. היא מופיעה ככה סתם פתאום בלי כל התראה, גורמת לרטיבות בקירות או ברצפה, מקלפת את הטיח וגורמת לנזק מבפנים. לאתר נזילה, בעיקר אם היא מופיעה בקירות, בתקרה או ברצפה זה לא דבר פשוט כל כך וזה שונה לגמרי מברז דולף או שירותים נוזלים. אם יש לכם נזילה ואתם לא יודעים את המקור שלה או מה בדיוק צריך לעשות, איתור ברור מומחים באיתור נזילות! אצלנו יש את כל המומחים שיעניקו לכם שירות מקצועי, יעיל ומהיר. ישירות לביתכם יגיע איש מקצוע, אינסטלטור או מומחה לאיתור נזילה, יעשה שימוש במכשור המתאים, יאתר את מקור הנזילה ויפתור לכם את הבעיה.

מדוע חשוב לטפל בנזילה באופן מיידי ולא להמתין?

מים הם אמנם מוצר חיוני וחשוב, בלעדיהם אנחנו לא יכולים לחיות. אבל וזה אבל גדול. שמים פולשים למרחב הפרטי שלנו, זו כבר בעיה רצינית. מים יכולים לקלף את הקירות, לפורר אותם בהדרגה, לגרום לנזקים כמו קורוזיה והיווצרות של עובש ופטריות שמביאים איתם המון סוגים של מחלות. לכן, אם זיהיתם נזילה, אם יש סימנים לנזילה אצלכם בבית, אל תחכו. הזמינו כמו שיותר מהר שירותי איתור ברור מומחים באיתור נזילות.

מהן הסיבות שיכולות להוביל לנזילה

ובכן יש כל מיני סיבות שיכולות לגרום להיווצרות של נזילה. למשל, שחיקה של מערכת הצינורות כתוצאה מנזקי הזמן יכולה להוביל להיווצרות של נזילה בתוך המערכת שתשפיע במוקדם או במאוחר על מצב הקירות. גם בעיות באיטום, למשל איטום לקוי בגג או מרזב סתום יכול להוביל להיווצרות של נזילה. אפילו סדקים מאוד זעירים שנוצרים בצנרת יכולים להביא לדליפה שהיא קטנה וזה גורם לרטיבות קלה שלאט לאט עם הזמן מתגברת עד שאתם תיחשפו לסימנים הראשונים.

אילו סימנים יכולים להעיד על נזילה או על רטיבות?

סימני רטיבות לרוב מופיעים שמתחיל הגשם הראשון. ריחות של עובש, כתמים של עובש, בועות שמופיעות על הקיר, זרימה של מים מהקירות מעידה על פיצוץ צינור מים וגם הצפה בבית מהווה חלק מהסימנים להיווצרות של נזילה או רטיבות. אם אתם מריחים ריחות של ביוב בתוך הדירה או הבית שלכם או בסביבה, זה מעיד הרבה פעמים על נזילה.

איך מתבצע גילוי נזילות? את גילוי הנזילות יבצע מומחה לאיתור נזילות באמצעות מכשור ואמצעים מתקדמים כמו למשל מצלמות טרמיות, גילוי באמצעות גז, גילוי באמצעות בלון מיוחד, סיבים אופטיים או מכשיר סאונד המאפשר לגלות את הנזילה. את האמצעי לגילוי נזילות יבחר המומחה שהזמנתם בהתאם לזוג הרטיבות, סוג הנזילה שהוא חושד שיש והמקור שלה, המיקום של הנזילה ורמת המורכבות.

איתור ברור מומחים באיתור נזילות צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם בכל שאלה או בקשה. אנחנו מספקים ייעוץ טלפוני ומתחייבים לאיתור נזילה מכל סוג שהוא. הטיפ שלנו הוא לא לחכות. ברגע ששמתם לב שיש סימן ולו הקטן ביותר להופעה של מים או נזילה, אל תזניחו את זה ופנו אל המומחים שלנו.

נזילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד