ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"התמונות פועלות לרעתו"

מפתיע: עיתונאים מאשימים את בנט בהתפרצות הקורונה

בעוד מקורבי בנט מגלגלים את האשמה להתפרצות הקורונה המחודשת מנתב"ג על הממשלה הקודמת, דווקא אנשי תקשורת המזוהים עם מחנה השינוי תוקפים אותו וטוענים, "אין לו ימי חסד"

מפתיע: עיתונאים מאשימים את בנט בהתפרצות הקורונה
אטילה שומפלבי צילום: מתוך טוויטר

התפרצות הקורונה המחודשת בישראל שמגיעה לאחר מבצע החיסונים הנרחב שזכה לתהודה בין-לאומית, שם את הממשלה החדשה ואת העומד בראשה נפתלי בנט בעמדת התגוננות. בנט יטען כי התחלואה היא ירושה של הממשלה הקודמת, אך אחרים חולקים עליו וטוענים כי ממשלתו לא פעלה כראוי מול התחלואה שנכנסה בשערי נתב"ג לישראל.

באופן טבעי את מירב הביקורת סופג בנט מאנשי האופוזיציה והעיתונאים המזוהים עם הימין ובעיקר עם נתניהו. אך באופן מפתיע, גם מקרב אנשי התקשורת שמזוהים עם ממשלת השינוי וכאלה שהתנגדו לשלטונו של נתניהו מגיעה לא מעט ביקורת לעברו.

עיתונאי ynet אטילה שומפלבי שידוע כאיש תקשורת בולט שהתנגד לנתניהו, מתפנה כעת לבקר את טיפולו של בנט בהתפרצות הקורונה. "אין לממשלה הזו שום 100 ימי חסד", כותב שומפלבי. "זה לא שבדיה פה. ואם במשמרת שלה קורונה חוזר - זה מאה אחוז מחדל של ממשלת בנט-לפיד. יש לבנט ספרון הפעלה לניצחון קורונה, מומלץ שיעיין בו", אמר בסרקזם.

גם עמיתתו לכלי התקשות, העיתונאית מורן אזולאי לא חסכה בביקורת מראש הממשלה החדש: "לבנט אין ימי חסד והוא גם לא אמור להזדקק לכאלה. הוא מכיר את הקורונה, חקר, בדק, שמע את כל המומחים, הקים קבינט צללים. עכשיו זה המבחן האמיתי- האם היו אלה דיבורי סרק, או יכולת של ממש לטפל בנושא כ"כ מורכב. כנ"ל בתחומים הביטחוניים. בינתיים אגב, התמונות מנתב"ג פועלות לרעתו".

אטילה שומפלבי נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד