י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לא דרשו חזרה

פלורידה: גילתה שהופקדו בחשבונה מיליארד דולרים

אישה בפלורידה גילתה מיליארד דולר שהופקדו בחשבון הבנק שלה, אך למרבה הפלא אף אחד בבנק לא הגיב לניסיונותיה ליצור קשר עם כדי להחזיר את הכסף שהופקד בטעות

פלורידה: גילתה שהופקדו בחשבונה מיליארד דולרים
דולרים צילום: unsplash

אשה מפלורידה שויתרה על הוצאת 20 דולר מהכספומט בגלל עמלה, מצאה את עצמה מיליארדרית, היא אמרה שהיא נאבקת מול הבנק ללא הצלחה כדי להחזיר את הכסף לבעליו החוקיים.

ג'וליה יונקובסקי מלארגו, מערבית לטמפה - פלורידה, הבחינה בטעות המפתיעה לאחר שהחליטה לבדוק את יתרת חשבונה ביום שבת האחרון רק כדי לגלות שיש לה 999,985,855.94 דולר בחשבונה.

זה הפך אותה לאדם ה-615 ברשימת המיליארדרים בארה"ב, אם כי היא אמרה שהיא "נואשת לוותר על התואר בהקדם האפשרי". יונקובסקי הגיעה לסניף הבנק צ'ייס המקומי שלה, כדי לנסות לדבר עם אחד העובדים, אך עד כה איש מהארגון לא השיב לה.

"כשניסיתי למשוך סכום של 20 דולר, נרשם על מסך המכונה שאני יכולה להוציא את 20 הדולר, אבל זה יגרום לאוברדרפט ואני יחויב בעמלה, אז ויתרתי על ההוצאה, רק כשהחלטתי לבדוק את היתרה, גיליתי סכום של תשע ספרות. "קראתי סיפורים על אנשים שלקחו את הכסף או הוציאו כסף, ואז הם היו צריכים להחזיר אותו ובכל מקרה לא הייתי עושה את זה כי זה לא הכסף שלי", אמרה יונקובסקי לתקשורת המקומית.

"זה קצת מפחיד אותי כי אתם יודעים שיש היום איומי סייבר, אני לא יודעת מה לחשוב", הוסיפה. יונקובסקי אמרה שבסוף השבוע היא התקשתה להגיע למישהו בבנק. "אני פשוט לא מצליחה לדבר עם מישהו שם, אני קשורה למערכת האוטומטית שלהם ואני לא יכולה להשיג אף אחד", הסבירה.

לא ברור מה גרם לתקלה שהפכה את יונקובסקי למיליארדרית. האישה המיליארדרית החדשה מקווה שהכסף יעלם מחשבונה במהירות.

פלורידה בנק מילארד דולר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד