י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מקורבו של נתניהו

הליכודניק הבכיר הפר ראשון את החרם

את הסיור הראשון שלה כשרת הפנים עשתה איילת שקד בעיר לוד שסבלה מפרעות בחודש שעבר ונועדה עם ראש העיר יאיר רביבו, אחד החזקים בליכוד והמקורב ביותר לנתניהו: "לא סתם בחרתי לבוא ללוד, אני בקשר עמוק עם ראש העיר", אמרה | רביבו: "שמחתי לארח אותה"

הליכודניק הבכיר הפר ראשון את החרם
יאיר רביבו צילום: מתוך הפייסבוק שלו

ברקע הדרישה של 'הליכוד' מהח"כים להיות אופוזיציה קשוחה ולא לשתף פעולה עם הממשלה החדשה שלטענתם קמה בחטא ההונאה, היום (שלישי) ראש עיריית לוד יאיר רביבו, המקורב ליו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, נפגש עם שרת הפנים איילת שקד.

במהלך הסיור, אמרה שקד כי לא סתם היא בחרה להגיע לעיר לוד כביקור ראשון שלה כשרת הפנים, ואף הדגישה את הקשר הקרוב לראש העיר רביבו: "לא סתם בחרתי לבוא לסיור הראשון שלי כשרת פנים לעיר לוד. אני מרגישה קרובה לעיר, מבינה את המורכבות שלה".

"אני בקשר עמוק עם ראש העיר וחברי המועצה ומודעת לאתגרים שלה. לאחרונה העיר עברה אירוע קשה, כל המדינה המשיכה הלאה והעיר לוד עוד לא חזרה לשגרה", הוסיפה.

גם רביבו עצמו, שנחשב כאמור למקורב לנתניהו ואף ניהל את הקמפיין השטח של 'הליכוד' בבחירות האחרונות אמר: "את ביקור העבודה הראשון שלה בישראל, בחרה שרת הפנים איילת שקד, לעשות דווקא בעיר לוד".

"שמחתי לארח אותה היום בבית העירייה החדש", כתב. "יחד עם מנכ"ל המשרד היוצא מרדכי כהן והצוות המקצועי של משרד הפנים, לפגישת עבודה בנושאים חשובים ודחופים לעיר לוד ולכלל תושביה, ובהשתתפות סגניי, חברי המועצה ומנהלי העירייה".

"יש לנו סדרה של החלטות ורעיונות לקדם ואנו בטוחים כי גם ראש הממשלה נפתלי בנט יגיע ללוד, לעזור ולקדם את העיר", ציין רביבו בחשבון הפייסבוק שלו.

הכתבת הפוליטית של ynet, מורן אזולאי הגיבה בחשבון הטוויטר שלה לביקור ותהתה: "יאיר רביבו הוא אחד מראשי הערים החזקים בליכוד. שתי נקודות מעניינות עולות פה. הראשונה: האם ראשי הערים של הליכוד מיישרים קו עם הממשלה החדשה מתוך הבנה שאין ברירה. השנייה: איילת שקד "בחרה" כפי שאומר יאיר רביבו לסייר בביקור העבודה הראשון שלה - דווקא אצלו. בלוד".

איילת שקד העיר לוד יאיר רביבו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד