ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

ב'מכון לנדר מתכוננים לפתיחת שנת הלימודים החדשה

ביום ראשון הקרוב תחל שנת הלימודים השנייה עם סטודנטים חדשים שיצטרפו אל בוגרי השנה הראשונה • ליאור וייץ מביא מדברי הדקן פרופ' יורם מיתקי: "המשק הישראלי זקוק למנהלים חרדים טובים"

ב'מכון לנדר מתכוננים לפתיחת שנת הלימודים החדשה

הקמפוס החרדי של מכון לנדר ממשיך את ההצלחה. ביום ראשון הקרוב תחל שנת הלימודים האקדמית ב'מכון לנדר – המרכז האקדמי ירושלים' ובקמפוס החרדי של המכון תחל שנת הלימודים השנייה עם סטודנטים חדשים שיצטרפו אל בוגרי השנה הראשונה.

בראש הקמפוס החרדי עומד הרב ד"ר שלמה טיקוצ'ינסקי, בוגר ישיבת פוניבז' ובעל תואר שלישי בהיסטוריה. הקמפוס החרדי מאפשר לבני המגזר החרדי ללמוד לתואר B.A במנהל עסקים במגוון מסלולי לימוד- ניהול, שיווק, מימון וחשבונאות, ולהשתלב בעולם הדינמי של הכלכלה העולמית.

הקמפוס החרדי מותאם לצרכי המגזר החרדי- לימודים בימים נפרדים לגברים ונשים, ליווי אישי וצמוד של יועצי הקמפוס, סיוע בקבלת מלגות, בחירת מרצים מתאימים ומובילים. בנוסף, מפעיל הקמפוס החרדי מכינה קדם אקדמית וזאת במטרה לסייע למי שאין לו תעודת בגרות להגיע למינימום הנדרש לקבלה לאקדמיה.

השבוע התקיימו פגישות היכרות בין ראשי הקמפוס החרדי לבין הסטודנטים החדשים. בפגישה השתתף גם דקן בית הספר למנהל עסקים של מכון לנדר פרופ' יורם מיתקי שדיבר על החשיבות בעולם העסקי של לימודי ניהול והדגיש בפני המשתתפים את המקום אותו הם יכולים למלא כמנהלים חרדים, "המשק הישראלי זקוק למנהלים חרדים טובים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד