ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

שרוליק פרוש: "הורגים פה אחד את השני" • להאזנה

"כשבאתי לגור באלעד הפעילו מעקב אחרי עם חוקר פרטי" • "האדם המושחת ההוא שגרם לקריספל לעוף, הוא זה שמנסה להעיף את עידן" • "זאת עיר ספרדית, העיר הזאת שייכת לציבור הספרדי. אנחנו בסך הכל שותפים שלהם" • סגן ראש עיריית אלעד, ישראל פרוש, מדבר

יודע מי הפעיל. ישראל פרוש
יודע מי הפעיל. ישראל פרוש

על רקע הוויכוחים הבלתי נגמרים בעיר אלעד, ופרשות שונות שעולות וצפות, העניק אמש (ג') סגן ראש העיר, ישראל פרוש, ראיון למהדורה המרכזית 'בקול ברמה'.

פרוש אמר, כי ישנם עשרה אנשים שמנסים כל הזמן לחבל בעיר: "כשבאתי לגור בעיר היה אחרי חוקר פרטי במשך ארבעה וחצי חודשים, כדי לנסות לקחת ממני דברים, ואני יודע גם מי הפעיל אותו.

"יש פה מלחמת עולם, באים קבוצה של אנשים שאחד הורג את השני, אחד הורג את השני, זה לא הציבור הספרדי ולא הציבור החסידי. יש פה בעיה, האדם המושחת ההוא שגרם לקריספל לעוף, והוא זה שסכסך את הרבנים פה עם צביקה כהן, והוא זה שמנסה להעיף את עידן".

בהמשך הראיון, שאל המראיין, אבי מימרן האם פרוש מתכוון לחבר המוצעה, צביקה הרבסט, השיב פרוש: "איני מכחיש והוא אכן אחד מהם".

בסיום הפתיע סגן ראש העירייה, ישראל פרוש ואמר: "אולי הציבור שלי לא יאהב לשמוע את זה, רבותי זאת עיר ספרדית, העיר הזאת שייכת לציבור הספרדי אף אחד לא יכול לקחת ממנה את העיר הזאת, אנחנו בסך הכל שותפים שלהם".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד