י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

חפשי שוב בארון הבגדים, אולי שם מסתתר בגד אופנתי?

לכל אחת מאתנו, אי-שם בארונות, מסתתרים בגדים שאינם נלבשים זה מכבר • אורית לבה, סטייליסטית אופנה, מנסה לעשות סדר בארון, ולקראת החורף הקרוב ממליצה: חפשנה שוב בארון הבגדים, אולי דווקא שם מסתתרים הטרנדים האחרונים

חפשי שוב בארון הבגדים, אולי שם מסתתר בגד אופנתי?



במסגרת תחילתה של העונה החדשה בבירות העולם, ותרגום מהיר של העדכונים הלוהטים ישירות גם אלינו, אותם נוכל למצוא בחניות, בקטלוגים החדשים והכתבות הנלוות ממיטב מגזיני האופנה בעולם, נכרת התחושה כי לא פעם גם האופנה מכתיבה לנו אופנה שלמה, רעיונות חדשים ללבוש,תעוזה ולעיתים גם השתאות: "איזה שילוב מיוחד, איך לא חשבתי גם אני עליו קודם?"

עיקר העניין הוא, כי לא תמיד צריך להתאמץ מדי כדי להשיג סגנון מיוחד ואופנתי מספיק לאמץ כיוונים מסוימים וכמובן להתחשב בנתוני הגוף, הגזרות והבדים המחמיאים לכל אחד.

תתפלאו לדעת כי ארון הבגדים שלכם, מלא באפשרויות אך לפעמים נראה לכם מעט עייף, חסר דמיון, תעוזה וכיוון כדי לקבל סגנונות אופנה עכשוויים מספיק טובים מבלי לרוץ כל פעם לחניות ושוב לקנות.

אז נכון שנדרש דמיון, בטחון והחלטה להתלבש בסגנון חדש, כזה שלא העזתם עד כה, אך כדאי לדעת כי סטיילינג אישי מנצח, מיוחד ומעניין, בנוי כל כולו משילובים טובים ואחרים מאלו שרגילים לראות על כולם.

לא פעם כשאני בוחנת ארונות בגדים של לקוחות, מתגלה בפניי עולם אפשרויות רחב מאוד עבור אתו לקוח או לקוחה, רק פשוט אין הם תמיד יודעים לקחת כיוון נכון המיוחד רק להם.

טיפ לסגנון חדש - אם בחרתן ללבוש חולצה מבריקה או אלגנטית, כדאי שתצרפו לה חצאית בצבעוניות מונוכרומטית, שקטה כמו שחור או כחול. הערבוב המיוחד של עולם האלגנט עם העולם הפשוט או יומיומי, זהו השילוב המנצח ליצירת סטיילינג מושלם.
אל תשעממו את עצמכן במראה נדוש, דהוי ומשעמם, להיפך תעיזו לגוון.

כל מה שנותר לכן הוא לפתוח את ארון הבגדים, ולנסות לבנות מערכות לבוש שונות וחדישות ממלאי(טוב ומחמיא) הקיים אצלכם בארון, כאלה שטרם חשבתם עליהם בעבר.

ואם בכל זאת, התייאשתם ממלאכת בניית המלתחות החדשות, אשמח להגיע אליכם, לעזור לנפות מלאי שאינו הולם, לבנות מחדש מערכות חדשות בתוספת אביזרים מעשירים מהמלאי הטוב והמחמיא לכם, והכל ממלאי ארון הבגדים בתוספת הדרכה לקניית מלאי חדש נכון ויעיל יותר בפעם הבאה.


אורית לבה, סטייליסטית אופנה - 0546332463 [email protected]

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד