ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
המפגינים נערכים

פעילי 'ימינה' יתכנסו לחגוג הערב את הקמת הממשלה

במפלגת ימינה 'אירוע ניצחון' בהשתתפות יו"ר המפלגה וראש הממשלה נפתלי בנט, שינסה לצנן את הביקורות הרבות נגדו "יש ממשלה והגיע הזמן לחגוג" נאמר בהזמנה שנשלחה לפעילים | גם 'תקווה חדשה' עורכת הערב כנס פעילים

פעילי 'ימינה' יתכנסו לחגוג הערב את הקמת הממשלה
פעילי ימינה בבחירות צילום: אבי דישי, פלאש 90

לאחר שהצליחו עם מנדטים בודדים להפוך למפלגת השלטון, ובצל הסקרים שלא מחמיאים, והקואליציה המקרטעת. ב'ימינה' נערכים לקרב על ההישארות בתודעה ובזירה הארצית למרות המעשים המנוגדים כליל להצהרותיהם ערב הבחירות.

כחלק מהתמודדות יערכו הערב (רביעי) במפלגת ימינה 'אירוע ניצחון' בעיר ראשון לציון, בהשתתפות יו"ר המפלגה וראש הממשלה נפתלי בנט, שינסה לצנן את הביקורות הרבות נגדו.

בהודעה שהופצה לפעילי המפלגה נאמר: "פעילים, שולמנים, כרישים, סיירות, תותחי שטח וראשי מטות יקרים, יש ממשלה והגיע הזמן לחגוג! הצוות המנצח של ימינה מזמינים אותך לערב שכולו תודה והערכה על פועלך, על תמיכתך ברגעים הקשים, ועל היותך שותף אמיתי להצלחה!".

מנגד, המפגינים בימים האחרונים מול ביתו של רה"מ בנט נערכים לצאת הערב גם הם לחגיגות הניצחון של ימינה במטרה לפגוע בשמחת החוגגים את האירוע.

כמו 'ימינה' גם מפלגת 'תקווה חדשה' תערוך הערב כנס פעילים לרגל הקמת הממשלה החדשה. ויושב ראש המפלגה שר המשפטים גדעון סער יישא דברים בפני הפעילים.

הכנס של 'תקווה חדשה' יתקיים במושב עזריה בהשתתפות יו"ר התנועה ושר המשפטים גדעון סער, השרים חברי הכנסת לצד ראשי המטות של המפלגה מכל רחבי הארץ.

 

מפלגת ימינה ניצחון פעילים נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד