ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
פגע וברח

תיעוד מבהיל: משאית פוגעת ברכב ומסובבת אותו 180 מעלות • צפו

בתאונה שהתרחשה בתחילת החודש במחלף גן רווה בהשתלבות עם כביש 4 לכיוון צפון, תועדה משאית כשהיא מתנגשת בצידה האחורי של מכונית, מסובבת אותה 180 מעלות ובורחת מהמקום • צפו בתיעוד

תיעוד מבהיל: משאית פוגעת ברכב ומסובבת אותו 180 מעלות • צפו
רגע התאונה צילום: מתוך הסרטון

בסרטון שצולם בתחילת החודש נראה נהג משאית פוגע ברכב פרטי ובורח ממקום התאונה.

יוסי מספר: "הבת שלי נסעה במחלף גן רווה ובהשתלבות עם כביש 4 לכיוון צפון, משאית בצבע ירוק פגעה בה מאחור, סחררה אותה 180 מעלות בכביש וברחה מהמקום. בנס גדול הבת שלי יצאה ללא פגיעה גופנית רצינית, אלא רק בטראומה.

תיעוד התאונה. קרדיט: עמותת אור ירוק.

ממשיך האב ומתאר: "מעוצמת המכה הרכב ניזוק לגמרי, הגשתי תלונה במשטרה ואני מקווה שהם ימצאו את הנהג במשאית הירוקה. מבחינתי זה כמו רוצח על הכביש. הנהג פגע וגם שם לב לזה שהוא פגע והוא המשיך בנסיעה כרגיל. אני לא מבין מאיפה יש לו את העוז לברוח ממקום התאונה. העברתי את הסרטון כדי שהוא יתפרסם ואולי מישהו יזהה את המשאית או היה בתאונה ויכול לסייע לנו להגיע לנהג".

יש לציין כי החוק מתיר לבית המשפט לגזור עונש של עד 14 שנות מאסר בפועל לנהג שהורשע בעבירות הפקרה לאחר פגיעה ובמקביל להעניש גם את מי שישב איתו ברכב במחצית מעונשו של הנהג, אך למעשה, בבדיקה שערכה עמותת "אור ירוק", עולה כי ב-71 פסקי דין שעסקו בתאונות "פגע וברח" (הפקרה לאחר פגיעה), נגזר עונש ממוצע של שנתיים ושבעה חודשים וקנס כספי ממוצע של 2,179 שקלים בלבד.

תיעוד אור ירוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד