י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
התעלמה מההודעה

רוסיה: ירינו לעבר משחתת בריטית שניסתה לחצות את הגבול

ספינת מלחמה רוסית ירתה ביום רביעי יריות אזהרה לעבר משחתת בריטית במימי רוסיה ליד חצי האי קרים בים השחור. הרוסים הודיעו כי עצרו ספינה של חיל הים הבריטי מלחצות את הגבול בים השחור

רוסיה: ירינו לעבר משחתת בריטית שניסתה לחצות את הגבול
אילוסטרציה צילום: Unsplash

‏רוסיה הודיעה: עצרנו ספינה של חיל הים הבריטי מלחצות את הגבול בים השחור. משרד ההגנה הרוסי מסר שספינה צבאית ירתה יריות אזהרה לעבר המשחתת הבריטית, ומטוס קרב הטיל פצצות בנתיב שלה לאחר שנכנסה למים הטריטוריאליים של רוסיה. אין נפגעים בתקרית.

ספינת מלחמה רוסית ירתה ביום רביעי יריות אזהרה לעבר משחתת בריטית במימי רוסיה ליד חצי האי קרים בים השחור, כך נמסר ממשרד ההגנה הרוסי.

המשרד הודיע כי ספינת המלחמה הרוסית ירתה אזהרות לאחר שמשחתת הטילים הבריטית Defender התעלמה מהודעה נגד חדירה למים הטריטוריאליים של רוסיה. עוד נאמר. כי מפציץ Su-24 רוסי גם הטיל פצצות בסמוך לספינה הבריטית כדי לאלץ אותה לשנות מסלול.

כזכור רוסיה סיפחה את חצי האי קרים מאוקראינה בשנת 2014, מהלך שלא הוכר על ידי מרבית מדינות העולם. רוסיה שולחת לעתים קרובות ספינות מלחמה מול ספינות של נאט"ו בים השחור, למרות שחברי נאט"ו טורקיה, יוון, רומניה ובולגריה נמצאים כולם על הים השחור.

רוסיה בריטניה ספינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד