ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
מי שטרח בער"ש

הביטוח החכם של AIG יוצא לדרך

בAIG, מבינים שגם לציבור החרדי אורח חיים וצרכים ייחודים שלו, ולכן התאימו עבורו ביטוח חכם - רק לקוחות AIG לא משלמים על ביטוח רכב בשבת וחג ומקבלים את הכסף הכי מהר מזמן התביעה

הביטוח החכם של AIG יוצא לדרך
בשורה בתחבורה החרדית צילום: unsplash

חכם בשבת וחג- תענוג!

יצא לכם פעם לשלם על משהו שלא השתמשתם בו? מכירים את תחושת החמצה שעוטפת אתכם כשאתם מגלים שהכסף שלכם נזרק לפח. ואם תגלו שזה לא רק פעם אחת, אלא כל שבוע אתם שורפים את הכסף שאתם עובדים עליו קשה? אין סיבה שתעשו את זה, נכון?

כל השבוע אתם הולכים ובאים, נוסעים  וחוזרים, קונים ומוכרים, רצים ומתרוצצים… עד שמגיעה שבת ואז-הארנק בצד. רק על ביטוח הרכב אתם ממשיכים לשלם גם בשבת. למה?!

בAIG, חברת הביטוח הבינלאומית שחרטה על דגלה את המחשבה על טובת וצרכי הלקוח לפני הכל, החליטו שאין שום סיבה שהצרכנים ישלמו על זמנים בהם הרכב לא בשימוש. ואכן, רק לקוחות AIG לא משלמים על ביטוח רכב בשבת וחג. חכם יותר, נכון?

AIG, נעים מאד להכיר

 AIG היא קבוצת הביטוח הבינלאומית המובילה בעולם, שבסיסה בארה"ב, והיא המותג המקצועי המוביל ונחשב בעולם בתחום הביטוח. AIG, פועלת כיום בכל העולם למעלה מ- 100 שנים, ובישראל למעלה מ- 20 שנה, בתחום ביטוחי הרכב, דירה, משכנתא, תאונות אישיות, נסיעות לחו"ל, חיים ובריאות, ופועלת בנוסף בענפי ביטוח מסחרי. בית מקצועי אחד לכל הביטוחים שמעניק לכם שקט נפשי ויציבות בידיעה שיש לכם למי לפנות בכל עת.

חרדים לביטוח שלהם

העולם הופך להיות חכם, מהיר, ואפקטיבי הרבה יותר. גם החשיבה על הביטוח השתנתה אצל הצרכנים שמפנימים שהעולם מתקדם לביטוח חכם שמותאם באופן אישי לצרכים האישיים ואורח החיים שלו.

בAIG, מבינים שגם לציבור החרדי אורח חיים וצריכים ייחודים שלו, ולכן התאימו עבורו ביטוח חכם, בו הם לא נדרשים לשלם על הביטוח בשבת וחג, ומקבלים מהנציגים המקצועיים באופן ישיר חבילה המותאמת להם באופן אישי, וטיפול וליווי צמוד לאורך כל התהליך. כל החכמה היא שהביטוח מתאים את עצמו אלייך, ולא להפך.

מי הזיז את הסוכן שלי?

אחת האקסיומות המוטעות הרווחות לגבי עולם הביטוח הוא הקושי הנפשי של אנשים להיפרד מהתפיסה המחשבתית המיושנת שהסוכן מכיר אותם באופן אישי וידאג להם למחיר הטוב ביותר. כשמקלפים את הטענה הזו, מבינים שהיא לא רלוונטית. סוכני הביטוח עובדים במקביל עם חברות שונות ואלפי אנשים בו זמנית. אף אחד לא בן יחיד. הסוכן לא מתחייב על מוקד פעיל שמעניק מענה סביב השעון לכל תקלה ולכל בעיה. וכשאתה תקוע באמצע כביש מהיר בשתיים בלילה, הדבר הראשון שאתה צריך זה נציג מקצועי שיענה לך במהירות ויטפל בך במקצועיות. גב חזק של חברה בינלאומית, מקצועית שזמינה עבורך במהירות ויעילות.  ב2021, אין שום סיבה לשלם עמלות סוכן מיותרות. הגיע הזמן לנהל את הביטוח שלכם בצורה חכמה וישירה.

משלמים פחות – מקבלים מהר

שלא תצטרכו. אבל כשאתם נמצאים בבעיה, הדבר הראשון שאתם רוצים שהיא תטופל במהירות שיא. בלי בירוקרטיה, בלי סחבת ובלי טרטורים של הלוך ושוב. משרד האוצר בדק ומצא שבAIG משלמים תביעות הכי מהר, כבר 7 שנים ברציפות. אתם קוראים נכון! חברת הביטוח הישירה, ללא סוכנים, היא זו שמשלמת תביעות הכי מהר בישראל, בלי טריקים ובלי שטיקים. כחברה שחרתה על דגלה את המצוינות ללא פשרות, אחד הערכים המרכזיים עליהם מושתתת החברה היא טובת הלקוח וצרכיו לפי הכל.  בAIG, שינו את התפיסה לגבי הביטוח בכל התחומים, אחד מהם היא המהירות בה התביעות משולמות. ואכן, החברה ממוקמת במקום הראשון במהירות השילומים והטיפול בלקוח. יותר מזה, אתם לא צריכים.

במה נוכל לעזור?

כחברה ששמה את הלקוח במרכז, אנחנו מבינים שכל אחד מלקוחותינו הוא אדם שונה, עם אורח חיים, העדפות וצרכים שונים. בהתאם לכך, אנחנו מתאימים לכל אחד את המוצר הביטוחי הרלוונטי ביותר לפי צרכיו– החל מהמחיר ועד רמת הכיסוי תוך שמירה על שירות מקצועי ואדיב. במסגרת זו, אנו מחויבים ליצירת חווית שירות חיובית ומותאמת אישית בכל מגע שלך עם חברתנו, על בסיס הערכים שהצבנו, בהתאם לסטנדרטים הבינלאומיים שלAIG, ללא זמני המתנה במוקדי השירות הטלפוניים, אתר אינטרנט עם אזור אישי הזמין מכל מקום ובכל עת, מוקדי  חירום הפועלים כל העת על מנת לתת מענה ישיר,  קבלת מידע טלפוני על סטטוס תביעה באופן מידי במסגרת שעות פעילות מוקד תביעות ובאזור האישי.

חכם, עיניו בראשו

אנשים חכמים לומדים מטעויות של אחרים. אל תעשו את הטעות המיותרת בתשלום עמלות סוכן מנופחות, לאנשים שלא מכירים אתכם באמת. פעלו בחכמה. קחו את ההגה לידיים ותנהלו באופן ישיר ושקוף את הביטוח שלכם מול החברה. בתהליך קצרצר ופשוט של כמה דקות בלבד, אתם מכוסים מכל הכיוונים בביטוח הטוב ביותר בישראל..

לקבלת מידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>>

AIG ביטוח רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!