י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

שבוע הבא בישראל: מחשב הלוח של סמסונג

סמסונג מקדימה את אפל: בעוד שבישראל ממתינים להגעת מחשב הלוח iPad, סלקום תשווק את מחשב הלוח Galaxy Tab של סמסונג, כבר בשבוע הבא • הגלקסי טאב כולל מסך מגע בגודל 7 אינץ', זיכרון פנימי של 16 או 32 ג'יגה, והוא במשקל 380 גרם • ערוץ מחשבים ואינטרנט

שבוע הבא בישראל: מחשב הלוח של סמסונג

חברת סלקום תשיק ביום רביעי שבוע הבא את מחשב הלוח (מיני טאבלט) של סמסונג - Galaxy Tab . חברת סאני, המשווקת את מוצרי סמסונג, הצליחה להקדים את אפל, שכרגיל מציבה את ישראל בסוף הרשימה ועדיין לא החלה לשווק כאן באופן רשמי את ה-iPad שלה.

הגלקסי טאב כולל מסך מגע בגודל 7 אינץ', בעל זיכרון פנימי של 16 או 32 ג'יגה, משקל של 380 גרם, מצלמה אחורית - 3 מגה פיקסל ומצלמה קדמית - 1.3 מגה פיקסל לשיחות וידיאו. למכשיר יש גם מודם סלולרי פנימי, חיבור Wifi והוא שוקל 380 גרם. הוא כולל את מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל (גרסה 2.2).

במחשב ניתן לערוך שיחות טלפון באמצעות המיקרופן של המכשיר ואוזניות, וסלקום כנראה תשווק אותו במסלול עם התייחסות גם למחיר ביצוע שיחות במכשיר.

למעשה מדובר באחת ההשקות הראשונות בעולם למחשב הלוח, וסלקום צופה מכירות של אלפי מכשירים במהלך השנה הבאה.

המכשיר יושק בהשקה דו שלבית - החל מיום רביעי הבא מכירה בלעדית באתר סלקום, וביום ראשון שלאחריו ביתר ערוצי ההפצה ובחנויות סלקום.

לדברי המומחים, אין ספק שהקדמת השיווק של מחשב הלוח של סמסונג יאפשר לה לצבור נתח שוק על חשבון אפל.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד