י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
סיקור אוהד?

העורך לנתניהו: "את הגידופים תעשה מקו אינטרנט על חשבונך"

ב'ערוץ 7' הביאו את דבריו של הזמר איל כהן בשבח משפחת בנט, את יאיר נתניהו זה הדליק, והוא צייץ "מישהו חייב לבדוק את פשר הקשר בין בנט לערוץ התעמולה הפרטי שלו ערוץ 7", העורך של האתר תקף בתגובה: "מזל שמעשרה ביולי את הגידופים שלך תעשה מבית וקווי אינטרנט על חשבונך..."

העורך לנתניהו: "את הגידופים תעשה מקו אינטרנט על חשבונך"
יאיר נתניהו צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

הזמר איל כהן, העובד גם בבית ספר בו לומדת בתו של ראש הממשלה נפתלי בנט, גולל בחשבון הפייסבוק שלו את התרחשות הגעתה של רעייתו של בנט, לבית הספר שבו הוא עובד: "ראיתי אישה פשוטה במובן הטוב, שרוצה להתרגש יחד עם הבת שלה, סתם ככה אמא וילדה. כמו מאות הורים וילדים אחרים שהיו שם. אבל זה מוכרח לחרוג מהתמונה הרגילה הזאת וזה מטלטל את הלב".

כהן הוסיף וסיפר: "אמא ובת נכנסות עם שלושה מאבטחים שסרקו את השטח לאורך כל היום. והיא מתבקשת לדבר כי היא 'אשת'. אז היא מדברת כמו שהיא - מנחת הורים וזה מה שמעניין אותה. ואיזה פער עצום בין הטייטל שנוחת על משפחה לבין החיים הפשוטים שהם אהבו. איזו משקולת עצומה על הגוף והנפש, בסוף הם לא רצו לשאת אלונקה מפוארת או מכוערת, אבל החיים שלהם כבר לא אותו דבר', הם עומדים מאחורי אבא וזה כשלעצמו מקסים ואצילי בעיניי. אז רציתי לגשת לאמא ואביגיל ופשוט לשלוח להן אהבה. פשוט אהבה. הסיטואציה הייתה כל כך עמוסה שהעדפתי להתרחק. אז מכאן- ואולי תקראי גילת, מלא אהבה וכוח להמשיך להיות כמה שיותר אתם''.

באתר 'ערוץ 7' הביאו את דבריו של כהן תחת הכותרת "הזמר איל כהן לגילת בנט: תמשיכו כמו שאתם". בנו של ראש הממשלה לשעבר התקומם נגד הפרגון המוגזם לטעמו למשפחת בנט וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "‏סיקור אוהד אה... מישהו חייב לבדוק את פשר הקשר בין בנט לערוץ התעמולה הפרטי שלו ערוץ 7, שממשיך לדברר אותו גם עכשיו שהוא הקים את ממשלת השמאל הקיצונית והאנטי ציונית הכי רדיקאלי בתולדות ישראל!".

‏העורך של האתר עוזי ברוך הגיב בחריפות לדבריו של נתניהו הבן, בצירוף צילומסך של דברי מיקי זוהר "נתניהו פייטר בן 72, הליכוד חי ותוסס": "‎12 שנה אבא שלך בכותרת הראשית כולל גם ברגעים אלה ולא שמעתי אותך מתלונן או מבקש לבדוק את פשר הקשר. מזל שמעשרה ביולי את הגידופים שלך תעשה מבית וקווי אינטרנט על חשבונך..."

נתניהו ג'וניור לא נבהל מהמתקפה והשיב לו: "אפשר לעשות מחקר סטטיסטי שמוכיח שרוב מוחלט של הכותרות שלכם כנגד אבא שלי שליליות, ורוב מוחלט של הכותרות שלכם נגד הנוכל השתול בנט חיוביות".

יאיר נתניהו ערוץ 7

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד