י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"מייצרים תנועה"

הפתרון המבריק להתמודדות עם מצוקת הדיור

ככל שמחירי הדירות עולים, גדל מספרם של החוסכים לדירה במשך שנה-שנתיים ויותר. מה עושים עם הכסף שנחסך עד שקונים את הדירה המיוחלת, משאירים אותו בבנק או מייצרים ממנו עוד כסף? • אל תתנו לכסף שלכם ללכת לישון בזמן שאתם עובדים קשה כדי לקנות דירה. תנו גם לו לעשות משהו למען המטרה הגדולה • גם כאשר מחכים לדירה אפשר לייצר תשואה

הפתרון המבריק להתמודדות עם מצוקת הדיור
רמות פולין צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מחירי הדירות ממשיכים לעלות ומשקלם של הזוגות הצעירים מחד והמשקיעים מאידך בכלל רוכשי הדירות, ממשיך לעלות אף הוא למרות הקורונה והחששות מפני הרעה במצב הכלכלי. המחירים הגבוהים והצורך בהון עצמי בגובה 30% ממחיר הדירה, מחייב חלק גדול מהרוכשים לחסוך במשך מספר שנים סכום שיאפשר להם לרכוש דירה. מה קורה עם הכסף הזה, היכן הוא מבלה עד שקונים באמצעותו דירה?

מרבית האנשים מעדיפים שהכסף ישכב בבנק "עד שנגיע לסכום הדרוש". הבעיה היא שכסף ששוכב ללא מעש מהווה הפסד עבור בעליו. כסף מביא עוד כסף. כסף לא אמור לנוח. הכסף שלנו אמור לעבוד גם כאשר אנחנו הולכים לנוח. "הבעיה הגדולה בכסף שחסכנו לדירה היא שאנחנו לא יכולים לסכן אותו. הבנק נתפס בעינינו כמקום הכי פחות מסוכן. אבל הוא גם מביא הכי פחות רווח במקרה הטוב. במקרה הפחות טוב הוא אפילו לא שומר על ערך הכסף", אומרים מומחי השקעות.

אז מה עושים? בקבוצת 'בסדנו' שמציעה מגוון עצום של הזדמנויות השקעה משתלמות, מציעים פיתרון גם למקרה כזה. הכסף לא ישמש להשקעה, כלומר לא יהיה חשוף לסיכונים המקובלים בתחום ההשקעות אלא ישמש כהלוואה שתניב תשואה גבוהה יותר מזו המוצעת בדרך כלל בבנקים. "בצורה כזאת הכסף עובד ולא שוכב חסר מעש בבנק. מצד אחד הוא מייצר לבעליו תשואה משתלמת ומצד שני הוא לא נמצא בסיכון שכן הקרן מובטחת והיא תחזור לבעליה יחד עם התשואה בתום תקופת ההלוואה".

למותר לציין כי הלוואה מסוג כזה מחייבת היתר עסקה. לקבוצת בסדנו היתר עסקה ופיקוח הלכתי של ועד הפיקוח ההלכתי להשקעות ופיננסיים שעל־ידי בד"ץ העדה החרדית ירושלים. אז אם אין לך עדיין את הכסף הדרוש לדירה אבל כבר צברת מאה אלף שקלים ומעלה, אין סיבה שלא תיתן להם לעבוד בשבילך עד שתמצא את הדירה שלך. אם אתה רוצה שהכסף יעבוד בשבילך, לחץ כאן לנציג אישי.

לקבלת מידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!>>>

מצוקת הדיור במגזר החרדי בסדנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד