י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
סגן השר לשעבר נגד מחבר הספר

מתקפה על בנט: "תפסיק להיות יועץ אסטרטגי ולקנוס בני 12"

חבר הכנסת יואב קיש מהליכוד תקף את ראש הממשלה נפתלי בנט בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו: "בנט, הגיע הזמן להפסיק להיות יועץ אסטרטגי ולהתחיל להיות מנהיג"

מתקפה על בנט: "תפסיק להיות יועץ אסטרטגי ולקנוס בני 12"
נפתלי בנט בנתב"ג צילום: פלאש 90

חבר הכנסת יואב קיש מהליכוד תקף היום (רביעי) את ראש הממשלה נפתלי בנט בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו: "בנט, הגיע הזמן להפסיק להיות יועץ אסטרטגי ולהתחיל להיות מנהיג".

קיש כתב: "אתמול שמעתי את נאומו של נפתלי בנט שהתייחס לעלייה בתחלואה כ"התפרצות קורונה חדשה". כשישנה התפרצות אתה לא מחכה דקה! אתה קם ופועל! אמנם לא כתבתי ספר איך מנצחים מגיפה אבל בתפקידי הקודם כסגן שר הבריאות, כשהיה צריך לקחת החלטות לא פופולריות - זה מה שעשינו".

"בנט, אתה לא מדריך טיולים בארץ ישראל ואתה לא יועץ. לא צריך המלצות, צריך החלטות גם אם הן קשות ולא פופולריות. נפתלי בנט, אתם החלטתם שהעלייה בתחלואה היא 'התפרצות קורונה חדשה'. כשישנה התפרצות אתה לא מחכה דקה! אתה קם ופועל", הוסיף קיש.

קיש טען כי "אחרי שלוש שעות דיונים כל מה שקבעת זה דחיית כניסת תיירים מראה לי שאין לך מושג מה לעשות. מדאיג. במקום להתעסק בקנסות לילדים מעל גיל 12, הגיע הזמן שתתמקדו בעיקר לא בטפל:

1. מיידית - צמצום כמות טיסות הנכנסות והיוצאות מנתב"ג, על מנת להקטין את החשיפה והסיכון.

2. מיידית - מסכות במקומות סגורים עם קהל מזדמן כגון אוטובוסים, רכבת, חנויות.

3. השלמת מהלך הצימוד האלקטרוני כאמצעי אכיפה יעיל נגד התפשטות הקורונה - מהלך שאני הובלתי והמתין לאישור הכנסת. עכשיו יש כנסת וניתן להשלים את המהלך.

4. והכי חשוב: טיפול במגיפה מחייב לפעול במהירות, בנחישות ובאחריות.

אתם מתחילים ברגל שמאל, מדברים, מצטלמים ולא עושים. הראתם לנו את חוסר יכולת קבלת החלטות והססנות שלכם. תתקנו! קבלו החלטות ועמדו מאחוריהן", דברי קיש.

נפתלי בנט יואב קיש יועץ אסטרטגי קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד