י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נשברו מהר מדי

ח"כים בליכוד מתכננים חופשה בחו"ל; נתניהו זועם

למרות שבליכוד הודיעו כי לא יהיו קיזוזים והיעדרויות, במפלגה מתכננים לצאת לחופשה בחו"ל בשבוע הבא - כשכמה חברי כנסת מהמפלגה נרשמו גם הם לסיור, בניגוד להוראות | נתניהו זעם על כך, וחידד שוב את ההוראות

ח"כים בליכוד מתכננים חופשה בחו"ל; נתניהו זועם
נתניהו ובכירי הליכוד במזנון הכנסת צילום: מתוך הטוויטר של אבי גרינצייג

אופוזיציה לוחמת? שבוע וחצי להקמת הממשלה החדשה וכבר נראה כי ישנן פרצות באופוזיציה או יותר נכון במפלגה הגדולה. לאחר ימים ספורים של הצבעות במליאה, הערב (רביעי) דווח כי כמה חברי כנסת ב'ליכוד' מתכננים לצאת לחופשה בחו"ל בשבוע הבא, למרות שראש מפלגתם ביקש שאף אחד לא יעדר בכדי להפיל את הממשלה כמה שיותר מהר.

על פי הדיווח ב'מקור ראשון', קבוצות ב'ליכוד' מתכננות לנסוע בשבוע הבא לחופשה בגאורגיה. מלבד חברי המרכז שתכננו אותה, גם כמה חברי כנסת הצטרפו ליוזמה, וזאת למרות שב'ליכוד' אמרו כי נוכחות במליאה היא חובה.

חברי הכנסת הם חיים כץ, מאי גולן, אתי עטייה, מיקי זוהר ודוד ביטן, כשהאחרונים אמרו כי אם יעלו הצעות חוק חשובות אז הם יבטלו את הגעתם, ויישארו בארץ כדי להגיע לכנסת.

בעקבות ההתארגנות, יו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו זעם על כך, והעביר מסרים לחברי כנסת שהוא לא מסכים לנסיעות לחו"ל וקיזוזים עם ח"כים מהקואליציה, וכי אף אחד לא מפקיר את ההצבעות במליאה.

כאמור, אתמול הודיעו בליכוד כי יחלו לעדכן בחשבון הטוויטר שלהם חברי כנסת שנעדרים מהצבעות במליאה ומהוועדות, זאת כדי לביישם ברבים ולגרום להם לא להיעדר להבא מהצבעות במליאה.

"‏לתשומת לב חברות וחברי הליכוד - אנו נעדכן כאן באופן קבוע על נוכחותם של חברי הליכוד במליאת הכנסת ובוועדות", צייצו 'הליכוד' בחשבון הטוויטר שלהם. "אנו נפיל את ממשלת השמאל רק אם נשמור על משמעת ברזל!".

עכ"פ לפי הדיווח, בנימין נתניהו לא הצליח לבלום את היציאה לחו"ל והח"כים לא ביטלו את הכרטיסים.

חופשה בחו"ל מפלגת הליכוד יו''ר האופוזיציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד