י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הפינוק שלא נגמר

דיווח: התפקיד החדש שהוצע למנסור עבאס

שר השיכון אלקין הציע ליו"ר 'רע"מ', לכהן כסגן שר במשרדו - כשהצדדים מכחישים שישנו קשר לחוק האזרחות | במפלגה האיסלאמית מעוניינים בתפקיד, אך הם יקבלו אחריות על המדיניות | ב'ליכוד' תוקפים: "המשך מכירת חיסול"

דיווח: התפקיד החדש שהוצע למנסור עבאס
מנסור עבאס צילום: הדס פרוש, פלאש 90

אחרי שהובטח לו תפקיד סגן שר במסגרת המשא ומתן הקואליציוני והוא טרם מומש, הערב (רביעי) פורסם כי ליו"ר מפלגת 'רע"מ' מנסור עבאס הוצע לכהן כסגן שר במשרד השיכון.

על פי הדיווח ב'חדשות 12', עבאס קיבל הצעה משר השיכון זאב אלקין, 'תקווה חדשה', לכהן תחתיו כשסגן שר במשרדו. שני הצדדים מכחישים כי יש קשר למשבר חוק האזרחות, חוק שעדיין ברע"מ לא מודיעים כי תומכים בו.

סגן שר במשרד השיכון הוא תפקיד שעבאס ומפלגתו מאוד מעוניינים לקחת, כיוון שדרכו יוכלו להשפיע על בעיות הבניה הבדואיות בנגב. אך מצד שני הם חוששים לקחת, כי לקיחת התפקיד הוא גם לקיחת אחריות על מדיניות המשרד.

במפלגת 'הליכוד' הגיבו לפרסום, ותקפו את ראש הממשלה בנט: "‏למה ראש הממשלה בפועל, מנסור עבאס, צריך עוד תפקיד סגן שר? בנט ממשיך במכירת חיסול של המדינה כדי להמשיך לכהן כראש ממשלה עם 6 מנדטים".

ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה לפרסום: "ממשלת השמאל החלש נכנעת לתומכי הטרור וממשיכה למכור את מדינת ישראל לרע"מ והרשימה המשותפת. זה התחיל במכירת חיסול של הנגב, ותקציב של 54 מילארד שקל לרע"מ וממשיך בתפקידי מפתח בכנסת לרשימה המשותפת, בהסכם חשאי שאפילו לפרסמו בציבור הם מתביישים".

בן גביר הוסיף ותקף: "השמאל של "ימינה", יודעים שהציבור מאס בבוגדים שיעשו הכל כדי לשמור על הכסא, גם במחיר כואב של שיתוף פעולה עם האויב".

בתוך כך, הכתב הפוליטי אריק בנדר מדווח ב'מעריב' כי שרת הפנים איילת שקד תיפגש הערב עם יו"ר רע"מ, ח"כ מנסור עבאס, במסגרת המאמצים להבטיח רוב להארכת התיקון לחוק האזרחות. מחר יפגש השר זאב אלקין עם ח"כ ואליד טאהא מרע"מ.

מנסור עבאס שר השיכון זאב אלקין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד