י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

ישיבת אופקים תבקע רקיעים עבור הר"מ שנפל למשכב: "הוא כמו אבא שלנו"

יממה לפני יום הדין הודיע ר"מ ישיבת אופקים, הרה"ג ר' מרדכי צבי הלר כי הוא חש שלא בטוב הוא נלקח לבדיקות, ושם התברר: הרב סובל מקריש דם חמור הערב מתכנסים תלמידי הישיבה ורבניה לעצרת תפילה וזעקה ברחבת הכותל המערבי, לרפואתו של הרב הנערץ "הוא כמו אבא שלנו", אומרים התלמידים

עצרת תפילה. צילום ארכיון: בחדרי חרדים
עצרת תפילה. צילום ארכיון: בחדרי חרדים

בשעת בוקר מוקדמת, יממה לפני יום הדין, התעורר הרב מרדכי צבי הלר, ר"מ בישיבת אופקים ותלמיד חכם עצום - כשהוא חש ברע. הוא פנה לרעייתו ואמר לה כי הוא חש רע. בני משפחתו הזעיקו את האמבולנס והוא פונה לבית החולים עם חשש לאירוע מוחי.

באותה עת - בישיבה בעיר התפללו הבחורים יחד עם הראש ישיבה, המשגיח והרמי"ם את סליחות חודש אלול. הידיעה על פינוי הרב הגיעה לאוזניו של אחד מחברי הצוות בישיבה ואט אט היא התפשטה בקרב כל הבחורים שהתעוררו לתפילה וללימוד לרפואתו.

לאחר סדרת בדיקות ארוכות מאז שהגיע באותו הבוקר לבית החולים גילו כי הרב אכן עבר אירוע מוחי והתגלה קריש בדמו. מאז הוא שוכב מורדם ומונשם בבית החולים סורקה בבאר שבע.

"מאז עברו שלושה שבועות ומצבו של הרב לא משתפר" מספר אחד מבחורי הישיבה. "הרב הלר בשביל הבחורים בישיבה הוא כמו אבא שידע לכוון ולייעץ בשלבים המכריעים של החיים לפני צאתו של כל בחור מהישיבה לעולם החיים האמיתי, זאת מלבד היותו תלמיד חכם ור"מ עצום בשביל הבחורים בקיבוץ". אני

במהלך השבועות האחרונים, בהם שוכב הרב בבית החולים ערכו תפילות רבים במקומות שונים בניהם גם בקבר החזו"א, בשכונת הר נוף בירושלים ואף גם באופקים עצמה.

הערב (ה') בשעה 21:30 מתכנסים עשרות בוגרים, רבנים, חברי המשפחה ועוד רבים אחרים לתפילת רבים בכותל המערבי בירושלים זאת הכל לרפואתו של הרב.

הציבור נקרא להתפלל עבור הרב מרדכי צבי בן אסתר רחל לרפואה שלימה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד