י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"הנפגעת עסוקה בראיונות"

התזת האקונומיקה מחוץ לביתו של בנט; העיתונאים התעמתו

התזת האקונומיקה כלפי מפגינה מחוץ לביתו של בנט. כעבור כ-24 שעות עדיין לא נעצר חשוד במעשה | העיתונאים התווכחו מה בדיוק התרחש בזירה ובמה הנפגעת הייתה עסוקה במהלך 24 השעות שלאחר מכן

אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

טרם נעצר חשוד בהתזת האקונומיקה, לכאורה, לעבר מפגינות סמוך לביתו של ראש הממשלה נפתלי בנט אמש (שלישי). כך דיווחה כתבת 'חדשות 12', ליה ספילקין.

ספילקין הוסיפה וכתבה בחשבון הטוויטר שלה: "אבל שימו לב לזה - מתברר שבכלל לא הוגשה תלונה על האירוע, השוטרים במקום והחובשים של מד"א מספרים שלא ראו שום דבר ולא הריחו אקונומיקה, ואפילו כשאחת הפצועות הגיעה לבית החולים היא החליטה על דעת עצמה לעזוב לפני שקיבלה בכלל טיפול רפואי בטענה שהיא מעדיפה לעבור לבית חולים אחר. אך נראה שבסופו של דבר לא הלכה אליו. במשטרה מדגישים שבדיקת האירוע נמשכת ושככל שתוגש תלונה תיפתח חקירה".

כתב 'ערוץ 20' מוטי קסטל הגיב לדיווח וכתב בחשבונו כי מסמך רשמי של מיון עיניים בבית החולים שיבא מאשר כי המפגינה נפגעה בעיניה. על הקרנית הופיעו נקודות לבנות שאופייניות לפגיעה ושכבת ציפוי חיצונית שחסרה. הרופאה כתבה באבחנתה חד משמעית: פגיעה כימית משמעותית.

קסטל ציין: "את הבדיקה הפשוטה שטרחתי לעשות לא טרחו בערוצי השמאל בטרם יצאו בפרסומים מכפישים. משיחות עם עדי ראייה עולה כי אנשים בשטח הריחו גם הריחו והחובשים במקום ראו גם הם פגיעה בעין. האישה שהשאירה ילד לבד בבית חזרה אליו אמש ושבה היום לקבלת טיפול לאור החמרה. ממש כעת היא בתחנת המשטרה להגשת תלונה".

ספילקין הגיבה לדיווח של קסטל וכתבה: "היי מוטי. מניחה שהתייחסת אליי ב'ערוצי שמאל עם פרסומים מכפישים'. מה שמעניין לנוכח העובדה שאני קפצתי מיד לזירה אמש בחצות והייתי התקשורת היחידה. את ערוץ 20 לא ראיתי... בכל מקרה, כל מה שכתבתי אלו עובדות מדויקות. אם היא הגיעה אחרי הציוץ להגיש תלונה זה נהדר ולא משנה מה שכתבתי. ערב נפלא".

לדבריה, "גם אם היא הגיעה היום לטיפול רפואי זה לא משנה את הציוץ שכתבתי. ובמשטרה אגב ניסו לתפוס אותה לאורך היום והיא לא הייתה זמינה, אולי עסוקה בריאיונות. כמובן שנעדכן בכל התפתחות שתהיה וראוי מאוד שתלונתה אם תוגש תחקר במהרה", דברי ספילקין.

כזכור, אמש דווח כי אישה שהפגינה מול ביתו הפרטי של ראש הממשלה נפתלי בנט ברעננה, הותקפה ואקונומיקה הותזה לעברה. פרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול ראשוני והיא פונתה במצב קל.

הנפגעת בת ה-49 שהפגינה בסמוך לביתו של ראש הממשלה, נפצעה קל לאחר שהותזה עליה אקונומיקה מאחת הבתים. צוות מד"א פינה אותה לבית החולים מאיר בכפר סבא, והיא סובלת מצריבות בעיניים.

אקונומיקה מפגינים נפתלי בנט רעננה תלונה במשטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד