י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מוביל להתנגשות בממשלה

"מתגעגע לנתניהו" • התסכול של בני גנץ

סגן ראש הממשלה, בני גנץ מתנהג כאילו אינו מרוצה מממשלת השינוי - והתסכול שלו נובע מאי הביקורת התקשורתית כלפי לפיד שנכנס לתפקיד רוה"מ החליפי, בעוד לפני שנה הוא נכתש על ידי התקשורת בגין כניסתו לאותו התפקיד | ב'ליכוד' עוקצים

"מתגעגע לנתניהו" • התסכול של בני גנץ
בני גנץ צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

בממשלה ובמליאה: לאחר שהראה למצלמות כי הוא מאוכזב, הערב (רביעי) דווח כי הסיבה שיו"ר 'כחול לבן' ושר הביטחון בני גנץ מצוברח, הוא היחס שמקבל ראש הממשלה החליפי לעומת היחס שהוא קיבל כשנכנס לאותו תפקיד בשנה שעברה.

על פי הדיווח ב'חדשות 12', סגן ראש הממשלה בני גנץ מאוכזב מכך שראש הממשלה החליפי יאיר לפיד לא זוכה לביקורת על כך שלקח את התפקיד שהומצא על ידו בעת הקמת ממשלת החילופין עם בנימין נתניהו והדבר עובר בשקט.

בנוסף, גנץ ייצר היום עימות מול יו"ר 'תקווה חדשה' ושר המשפטים גדעון סער, כאשר אמר כי וועדת חקירה ממלכתית לצוללות תקום - ולא בדק לפני כן עם האחרון, שאמון כאמור על משרד המשפטים.

"ההתנהלות לפיה ממהרים להוציא לתקשורת הודעות על הצעות מחליטים, לפני קיום דיון, תיאום ועבודת מטה אינה מקצועית ואינה מקובלת", תקפו בלשכתו של גדעון סער. "הקמת ועדת חקירה ממלכתית הוא נושא כבד משקל".

"החיפזון והעדר דיון מסודר עוד בטרם מונתה ועדת החקירה הממלכתית הקודמת עליה הוחלט רק ביום ראשון השבוע אינם מקובלים", הוסיפו בלשכת סער.

סגן ראש הממשלה גדעון סער, כך על פי הדיווח ב'כאן חדשות', שוחח עם גנץ לפני העימות הפומבי וביקש ממנו לפעול מולו, ולא מול התקשורת. "כנראה שבממשלה יש מי שחוששים מהכח או הפופולריות שלו", מסרה סביבתו של גנץ.

בליכוד עקצו. ח"כ מיקי זוהר הגיב בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "זה נראה שבני גנץ מתגעגע לנתניהו."

ח"כ מירי רגב הגיבה וכתבה: "אפילו בני גנץ כבר יודע, זו לא ממשלה של שינוי וריפוי, אלא של שנאה ונוכלות. אותה תקשורת שהעבירה ביקורת חריפה על ממשלת החילופים ומספר השרים בממשלה הקודמת, מוחאת כפיים לממשלת השמאל שחזרה על אותם מהלכים בדיוק. ימין תוקפים ושמאל מלטפים".

גדעון סער בני גנץ ראש ממשלה חליפי יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד