י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
החברים של מנסור עבאס

התנועה האסלאמית מגייסת מאות אלפים לתשלום הקנסות

התנועה האיסלמית מגייסת תרומות כספיות למימון קנסות של עברייני בנייה בירושלים | אותה התנועה היא גם בית היוצר של מפלגת רע"מ שותפה לגיטימית של נפתלי בנט ראש הממשלה ושאר גורמי הימין בקואוליציה

התנועה האסלאמית מגייסת מאות אלפים לתשלום הקנסות
בנט \ מנסור עבאס צילום: פלאש 90 - יונתן זינדל

הפלג הדרומי של התנועה האיסלאמית באמצעות עמותת 'אל אקצה' יצא בקריאה לציבור לגייס ולתרום סכום של כ- 300 אלף ש"ח עבור תשלום קנס לעברייני בניה בבית צפפה בירושלים ובכך למנוע את הרס הבתים.

בפוסט שפירסם השייח' ספואת פריג' סגן יו"ר הפלג הדרומי בתנועה האיסלמית ומי שעומד מאחורי מפלגת רע"ם של מנסור עבאס נכתב: "עליכם לתרום לכיסוי הקנס הכספי שהטיל בית המשפט הישראלי... כדי למנוע עקירה של ארבע משפחות מירושלים".

עוד הוא כתב ועודד את הציבור לתרום לו: "היה שותף ליציבות של אחיך הירושלמים בבתיהם ותחזקת את איתנותם"

בתגובה לקמפיין גיוס הכספים אמר מאור צמח יו"ר ארגון 'לך ירושלים': "הסרו את ידיכם מירושלים. אסור לאפשר לזרועות התמנוניות של הפלג הדרומי של התנועה האיסלמית לשלוח את ידם ולבחוש בחברה האזרחית במזרח ירושלים.פעילות זו מגייסת את התושבים בירושלים לתמוך בתנועה האיסלמית ובמטרותיה האנטי ציוניות".

באגף למחקר בשפה הערבית של תנועת "אם תרצו" הוסיפו ואמרו כי: "הפלג הדרומי של התנועה האסלמית מעולם לא זנח את שאיפתו למחוק את מדינת ישראל מן המפה. מעשיו מעידים על כך והעובדה שממשלת ישראל תלויה במפלגה המייצגת אותו היא אבסורד בלתי נתפס העולה על כל דמיון. אנו קוראים לכלל ראשי המפלגות הציוניות להתעורר ולהסיר את החרפה הזו מעל ראשם ומעל המדינה. מספיק עם השיגעון הזה".

התנועה האסלאמית קנס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד