י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אופטימי מתמיד

גנץ מגיב לדיווחים על תסכולו: "אני מאוד שמח" • צפו

לאחר שבימים האחרונים דווח כי הוא אינו מרוצה מהקמת ממשלת השינוי לצד המשבר מול שר המשפטים, אמש יו"ר 'כחול לבן' אמר כי הוא שמח על הקמתה: "היא מתפקדת ולומדת לעבוד אחד עם השני" | בנוסף אמר: "אני בטוח שיהיו לנו משברים" | צפו

גנץ מגיב לדיווחים על תסכולו: "אני מאוד שמח" • צפו
בני גנץ צילום: קובי גדעון לעמ

בעקבות המשבר עם שר המשפטים והדיווחים על אכזבתו מהקמת ממשלת השינוי, אתמול (רביעי) סגן ראש הממשלה ושר הביטחון בני גנץ פרסם סרטון, בו הוא אומר כי הוא מרוצה מהממשלה החדשה.

"אני מאוד שמח שהממשלה קמה", פנה יו"ר 'כחול לבן' לצופיו בפייסבוק, לאחר הדיווחים כי היה מאוכזב מהקמתה. "עזבו אתכם מכל השטויות - ההוא אומר על זה, וזה אומר על זה, אפשר עד מחרתיים לריב על הסיפור הזה".

"חברים, הוקמה ממשלה חדשה בישראל. היא מתפקדת, היא מתארגנת, היא לומדת לעבוד אחד עם השני. אני בטוח שיהיה לנו משברים מפה, ומשברים משם", הוסיף.

הוא המשיך: "בסך הכל עם ישראל רואה שיש ממשלה חדשה. השמש זורחת במזרח, שוקעת במערב ועולם כמנהגו נוהג ואני מאוד שמח על העניין הזה. השינוי הזה הוא דבר מאוד חשוב.

"השמת סדר עדיפויות הלאומי לפני סדר עדיפויות האישי הוא דבר שאני תמיד דיברתי עליו, ואני מאוד שמח שיצאה לי ההזדמנות לעשות את זה גם היום", סיכם.

כאמור, בימים האחרונים התפרסמו כמה דיווחים לפיהם גנץ מאוכזב מכך שראש הממשלה החליפי יאיר לפיד לא זוכה לביקורת על כך שלקח את התפקיד שהומצא על ידו בעת הקמת ממשלת החילופין עם בנימין נתניהו והדבר עובר בשקט.

בנוסף, גנץ ייצר עימות מול יו"ר 'תקווה חדשה' ושר המשפטים גדעון סער, כאשר אמר כי וועדת חקירה ממלכתית לצוללות תקום - ולא בדק לפני כן עם האחרון, שאמון כאמור על משרד המשפטים.

בני גנץ מחנה השינוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד